شبکه اچ دی «تهران» در آستانه راه اندازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  با تغییر ماموریت شبکه تهران سابق و تبدیل آن به شبکه پنج با رویکرد اقتصادی، راه اندازی شبکه ای دیگر ویژه پایتخت نشینان در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا بر این گزارش، در ادامه و با بررسی های صورت گرفته، قرار شد شبکه اچ دی که در حال حاضر به صورت آزمایشی فعالیت می کند و فقط برای اهالی تهران و برخی استان ها قابل دریافت است، به شبکه تهران تبدیل شود.

,

در همین راستا کامبیز اخوان صفا که در حال حاضر مدیریت شبکه اچ دی را برعهده دارد، زیرساخت های راه اندازی این شبکه جدید را آماده کرد و شبکه تهران جدید اولین شبکه ای است که تمام برنامه های خود را در قالب اچ دی روانه آنتن خواهد کرد.

,

همچنین در آستانه راه اندازی شبکه تهران، تغییر مدیریت این شبکه نیز در دستور کار قرار گرفته و «احسان کاوه» گزینه ای است که قرار است به زودی به عنوان مدیر شبکه تهران معرفی شود.

,

احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت های وی است. 

,

انتهای پیام/ن

]
شبکه اچ دی که قرار است به شبکه تهران تبدیل شود در آستانه راه اندازی قرار گرفته است.