سپاه هیچ گونه بی ملاحظه گی را برنمی تابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، محمدباقر میرسرایی در کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران مقاطع متوسطه شهرستان ، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، ,

وی با بیان اینکه امروز موضع دشمن در مقابل ما از جنگ سرد به جنگ نرم و درفضاهای مجازی تغییر کرده است، افزود: باید با راهکارهای مناسب راه نفوذ دشمن را ببنیدیم.

,

, , , , ,

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه سپاه پاسداران هرگز و در هیچ زمانی ملاحظه گر نبوده است، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه سپاه بوده و سپاه هرگز هیچ گونه بی ملاحظه گی را برنمی تابد.

,

, , , , ,

وی در ادامه با بیان اینکه همه در اصل دفاع از اسلام ، ولایت و تمامیت کشور اتفاق نظر داریم ، گفت: معلمین در عرصه دفاع از دستاوردهای علمی کشور نقش بسزایی دارند.

,

, , , , ,

میرسرایی با اشاره به اینکه برخی ضعف مدیریت خود را نبود اعتبارات می دانند، تصریح کرد: این دلیل نه تنها کافی نیست بلکه مدیری موفق است که با درایت و نوآوری مسائل و مشکلات را حل نماید.

,

انتهای خبر/ج

]
فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز ملاحظه گر نیست، گفت: وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و سپاه هرگز در این زمینه بی ملاحظه گی را بر نمی تابد.