گزارش تصویری از اقدامات مردم ماهنشان در راستای اقتصاد مقاومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوج بیداری ، مردم شهرستان ماهنشان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی چند سال است که اقدام به تولید و سرمایه گذاری در بخش های مختلف خصوصا کشاورزی کرده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوج بیداری ,

مردم این شهرستان  دیدند که خبری از حمایت دولت در خصوص راه اندازی کارخانه و یا کارگاه های تولیدی  نیست،  به فکر استفاده از داشته های خود برای اشتغال زایی، تولید، کار آفرینی و کسب درآمد شدند و  آستین های خود را بالا زدند و آنطور که مشاهده می شود موفق هم شدند.

,

اما آیا با بحران کم آبی این اقدام ها کافی خواهد بود ؟ و یا با تولید و اشتغال زایی آیا حمایت از تولید گران خواهد شد؟ ولی با توجه به سالهای گذشته  به نظر می آید همین تولید گران نیاز به برنامه و خرید محصولات به قیمت مناسب دارند و در این میان اندیشه ای شود تا دلالان بهره زحمات آنها را نبرند ؟

,

ماهنشان اولین و بهترین قطب پرورش ماهی در استان  زنجان شناخته شده است .آیا ماهی های آبزی پروران به موقع و به قیمت مناسب خریداری می شود ؟ آیا خوراک ماهی ها به قیمت مناسب به دست آنها می رسد ؟ و…

,

آیا کارخانه ای درماهنشان جهت بسته بندی و یا تبدیل محصولات کشاورزی برای کنسرو و یا … احداث خواهد شد؟

,

آیا میدان میوه و تره بار در این شهرستان راه اندازی خواهدشد؟

,

آیا گندم کاران باز از عدم پرداخت بهای گندم ها و جو های خود گله مند خواهندشد؟

,

آیا کود ها و بزرهای کشاورزان به قیمت مناسب به دست آنها خواهد رسید؟

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
مردم شهرستان ماهنشان چند سالی است که رویکرد خود را نسبت به توسعه و پیشرفت تغییر داده اند و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فعلا با داشته های خود و در اراضی کشاورزی به کار و تولید پرداخته اند.