به گفته "منتظری" ورزش بوکس معلق شد/فامیلی اصلی ما "ناطق نوری" نبود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا احمد ناطق نوری نماینده سابق مجلس و رئیس فدراسیون بوکس در گفت گویی اظهار داشت که به گفته منتظری ورزش بوکس معلق شد؛ وقتی انقلاب اسلامی صورت گرفت یک عده می خواستند خودشان را انقلابی نشان دهند و سوار قطار انقلاب شدند . این افراد با سیاه نمایی علیه رشته ورزشی بوکس به آقای منتظری مراجعه کرده و اطلاعات غلطی را به وی داده بودند .
آقای منتظری هم با اطلاعات غلطی که دریافت کرده بود اعلام می کند که این چه ورزشی است؟! این زد و خوردها حرام است ، بنا بر این افراد مذکور با همین یک کلمه آقای منتظری ، رشته ورزشی بوکس را تعطیل کردند .
این در حالی است که حرام بودن بوکس نه در رساله ای آمده و نه در هیچ سوال و استفتایی مکتوب شده است .
 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, به گفته منتظری ورزش بوکس معلق شد؛ ,
,
,
,

 
, ,
,

معلوم نیست آقایان چه پدرکشتگی با بوکس دارند
ناطق نوری با ابراز گلاشه شدید از صدا و سیما خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر رشته ورزشی که ایران در آنها اعتبار ندارد از شبکه سه پخش می شود به جز بوکس که اعتباری هم دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا شبکه سه و شبکه ورزش از پخش مسابقات بوکس خودداری می کند گفت: معلوم نیست آقایان چه پدرکشتگی با بوکس دارند . تا کنون هیچکس هم اعلام نکرده که این رشته ورزشی حرام بوده و یا غیر مجاز است .
ناطق نوری افزود: ده سال این رشته ورزشی را تعطیل کردند چرا که آن افرادی که فدراسیون بوکس را اداره می کردند به اشتباه مسیر غلطی را طی کردند.


 
,
, معلوم نیست آقایان چه پدرکشتگی با بوکس دارند,
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
وی با بیان اینکه امام (ره) به هیچ عنوان از حرام بودن بوکس سخنی به میان نیاورده افزود: رهبر کبیر انقلاب در این مسائل دخالت نمی کردند و حدی تعیین نفرمودند.
رئیس فدراسیون بوکس افزود دیگر نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و قشر کارگری رشته ورزشی بوکس را کنار گذاشتند و صدا و سیما هم مسابقات این رشته را پخش نمی کند .
,
,

آیا صدا و سیما برای فیلم های مسئله دارش از رهبری مجوز می گیرد؟
احمد ناطق نوری یادآور شد: بنده زمانی خدمت مقام معظم رهبری بودم و به ایشان عرض کردم که اگر ورزش بوکس فعل حرام است بنده مقلد شما هستم این رشته را کنار بگذارم . ایشان پیغامی دادند که در آن مطلبی بر حرمت بوکس نبود.

دیگر ما نباید به ولی فقیه زمان مراجعه کنیم و برای پخش این رشته ورزشی از رسانه ملی کسب اجازه کنیم که، مگر اینهمه فیلم ها و تصاویر مسئله دار که از شبکه های مختلف پخش شده و فرهنگ اسلامی - ایرانی را زیر سوال می برد از رهبری مجوز دارد؟

با این تفاسیر وقتی ورزشی از امکان پخش رسانه ملی محروم باشد دیگر حامی مالی هم وجود ندارد . به عنوان نمونه رشته ورزشی والیبال حامیان مالی متعددی دارد چرا که به صورت مکرر مسابقات آن از تلویزیون پخش می شود و همه از طریق آنها تبلیغ خودشان را می نمایند.

فامیلی اصلی ما "ناطق نوری" نبود
ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا در زمان نمایندگی اش در مجلس شورای اسلامی از رانت نمایندگی برای وصول مطالبات فدراسیون بوکس استفاده کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: من اگر می خواستم از این اقدامات صورت دهم و با عده ای زد و بند کنم برای منافع خودم، تا کنون تریلیاردر شده بودم . هرگز اهل این گونه زد و بندها نبوده و نیستم و هرگز از اینگونه لابیها برای پیشبرد کارم بهره نگرفتم.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: پدر من یکی از بزرگ ترین منبری های تهران بود . فامیلی اصلی ما ناطق نبود .
وی با بیان به دلیل اینکه پدرم گویا و دلنشین صحبت می کرد گفتند این ناطق اهل کجاست؟ و چون ما اهل نور بودیم دیگر ایشان را "ناطق نوری" خطاب می کردند اضافه کرد: از همین رو و به دلیل اینکه همه وی را ناطق نوری می نامیدند ایشان فامیلی خود را عوض کردند و ناطق نوری گذاشتند . لذا بنده در آن خانواده که هم پدر بزرگ و هم مادربزرگانم متدین بودند و حساب و کتاب سرشان می شد بزرگ شده ام .


 
,
, آیا صدا و سیما برای فیلم های مسئله دارش از رهبری مجوز می گیرد؟,
,
,
,
,
,
,
, فامیلی اصلی ما "ناطق نوری" نبود,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
 
,
وی در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار صراط پیرامون یک توصیه کلی به وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم اینگونه پاسخ داد: ما کلیه توصیه های خود را به صورت مکتوب به جناب روحانی ارائه دادیم . اینکه اولویت صد روز اول چه مسائلی باشد و بعد از آن 6 ماه پایانی سال چه برنامه ای باشد . اما مهمترین قضیه این است که دیدگاه ما نسبت به بازی های آسیایی در این برهه از زمان باید حساس تر باشد . یکی از اولویت های مهم این است که وزیر ورزش آینده باید برای بازی های آسیایی سال آینده از الان تدارکات لازم را ببیند در غیر اینصورت ممکن است در آنجا آسیب ببینیم .
,
انتهای پیام/
,
 
]
افراد با سیاه نمایی علیه رشته ورزشی بوکس به آقای منتظری مراجعه کرده و اطلاعات غلطی را به وی داده بودند. آقای منتظری هم با اطلاعات غلطی که دریافت کرده بود اعلام می کند که این چه ورزشی است؟! این زد و خوردها حرام است.