روز شمار هفته دفاع مقدس 94/ برگزاری رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح استان البرز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گروه استانی «تیتریک»،همزمان با سالروز حمله رژیم بعثی به ایران در 31 شهریور، رژه نیروهای مسلح استان البرز، رأس ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه شنبه 94/6/31 جنب مرکز هیئت رزمندگان انصار در حد فاصل میدانفجر و میدان امام خمینی(ره) کرج  با حضور نیروهای مسلح استان البرز برگزار خواهد شد.

, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی «تیتریک»،, گروه استانی , تیتریک,
,
, ,


فرمانده سپاه استان البرز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با دعوت از مردم برای حضور در مراسم رژه امسال، اظهار داشت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که همزمان با بازگشایی مدرسه ها در سراسر کشور است، روز روحانیت ، علم و دانش پژوهی نام دارد که در این روز به نقش هدایتگری روحانیون و سربازان عرصه جهاد و شهادت خواهیم پرداخت.
سردار استاد حسینی، نام دومین روز از این هفته را که در روز پنجشنبه خواهد بود، روز گرامیداشت شهیدان، جانبازان، طلایه داران و فجرآفرینان اعلام کرد و گفت: در این روز نقش جانفشانی های شهدا و ایثارگران در جنگ 8 ساله اشاره خواهد شد و علاوه بر برنامه هایی از این دست قبور مطهر شهدا عطر افشانی خواهد شد و البته در طول سال دیدار با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات آنان یکی از برنامه های سپاه  استان است که به طور مرتب انجام میشود.
وی روز جمعه سوم مهر را روز معنویت ، زنان و دفاع مقدس نام برد و ضمن تأکید بر حضور منسجم تمامی آحاد برای شرکت در نماز وحدت آفرین جمعه، گفت: در این روز نگاهی ویژه به نقش خانواده و سبک زندگی اسلامی با محوریت حضور زن مسلمان ایرانی خواهیم داشت و باید از این فرصت برای شناساندن زنان ایثارگر ایرانی در آن دوران طلایی که هم از پشت جبهه ها به حمایت از رزمندگان میپرداختند و هم پسران و همسران خود را راهی جنگ حق علیه باطل مینمودند، بپردازیم.
این مسئول شنبه را نیز روز دفاع همه جانبه جوانان و پشتیبانی اصناف از رزمندگان ، یکشنبه 5 مهر را روز ولایتمداری رزمندگان جهادگر ، آزادگان و پیشکسوتان، دوشنبه وحدت ملی، بصیرت و دشمن شناسی و بیداری اسلامی و روز سه شنبه آخرین روز را روز فرماندهان و حماسه سازان دفاع مقدس اعلام کرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی رزمندگان اسلام بود که حماسه های به یاد ماندنی دفاع مقدس را رقم زد و این چیزی نیست که هرگز فراموش شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ج

]
روزشمار هفته دفاع مقدس امسال اعلام و برنامه های این هفته توسط فرمانده سپاه استان البرز تشریح شد.