یکی از عوامل فتنه سبز نیز خواستار بازگرداندن هاشمی به نماز جمعه شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، یکی از عوامل بازداشت شده فتنه سبز خواستار بازگرداندن هاشمی به نماز جمعه از سوی حاکمیت شد. تاج‌زاده می‌گوید نظام با این کار تلخی رد صلاحیت را جبران کند.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، یکی از عوامل بازداشت شده فتنه سبز خواستار بازگرداندن هاشمی به نماز جمعه از سوی حاکمیت شد. تاج‌زاده می‌گوید نظام با این کار تلخی رد صلاحیت را جبران کند., شبکه اطلاع رسانی دانا, یکی از عوامل بازداشت شده فتنه سبز خواستار بازگرداندن هاشمی به نماز جمعه از سوی حاکمیت شد. تاج‌زاده می‌گوید نظام با این کار تلخی رد صلاحیت را جبران کند.,

وی در نوشته‌ای که از سوی سایت کلمه- به روزرسانی شده در پاریس- منتشر شده، ادعا می‌کند: ائمه جمعه فعلی با ملاک‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و فلسفه نماز جمعه و جماعت کمترین نسبت را دارند و بازگشت هاشمی کمک به فلسفه نماز جمعه است.
تظاهر تاج‌زاده به داشتن دغدغه درباره آقای هاشمی در حالی است که وی به عنوان معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در دولت اصلاحات، متهم اول تقلب در انتخابات مجلس ششم (زمستان سال 1378) علیه هاشمی و حذف وی بود. محسن هاشمی پیش از این بر انجام تقلب در انتخابات مجلس از سوی اصلاح‌طلبان و ستاد انتخابات دولت اصلاحات برای حذف هاشمی تاکید کرده است.
یادآور می‌شود آخرین نماز جمعه هاشمی 4 سال پیش تبدیل به بهانه سوءاستفاده فتنه‌گران و آشوبگرانی شد که به صورت مختلط (زن و مرد) و با کفش نماز خواندند شعارهای ضدانقلابی می‌دادند.

, وی در نوشته‌ای که از سوی سایت کلمه- به روزرسانی شده در پاریس- منتشر شده، ادعا می‌کند: ائمه جمعه فعلی با ملاک‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و فلسفه نماز جمعه و جماعت کمترین نسبت را دارند و بازگشت هاشمی کمک به فلسفه نماز جمعه است.
تظاهر تاج‌زاده به داشتن دغدغه درباره آقای هاشمی در حالی است که وی به عنوان معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در دولت اصلاحات، متهم اول تقلب در انتخابات مجلس ششم (زمستان سال 1378) علیه هاشمی و حذف وی بود. محسن هاشمی پیش از این بر انجام تقلب در انتخابات مجلس از سوی اصلاح‌طلبان و ستاد انتخابات دولت اصلاحات برای حذف هاشمی تاکید کرده است.
یادآور می‌شود آخرین نماز جمعه هاشمی 4 سال پیش تبدیل به بهانه سوءاستفاده فتنه‌گران و آشوبگرانی شد که به صورت مختلط (زن و مرد) و با کفش نماز خواندند شعارهای ضدانقلابی می‌دادند.
, وی در نوشته‌ای که از سوی سایت کلمه- به روزرسانی شده در پاریس- منتشر شده، ادعا می‌کند: ائمه جمعه فعلی با ملاک‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و فلسفه نماز جمعه و جماعت کمترین نسبت را دارند و بازگشت هاشمی کمک به فلسفه نماز جمعه است.,
, تظاهر تاج‌زاده به داشتن دغدغه درباره آقای هاشمی در حالی است که وی به عنوان معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در دولت اصلاحات، متهم اول تقلب در انتخابات مجلس ششم (زمستان سال 1378) علیه هاشمی و حذف وی بود. محسن هاشمی پیش از این بر انجام تقلب در انتخابات مجلس از سوی اصلاح‌طلبان و ستاد انتخابات دولت اصلاحات برای حذف هاشمی تاکید کرده است.,
, یادآور می‌شود آخرین نماز جمعه هاشمی 4 سال پیش تبدیل به بهانه سوءاستفاده فتنه‌گران و آشوبگرانی شد که به صورت مختلط (زن و مرد) و با کفش نماز خواندند شعارهای ضدانقلابی می‌دادند.,

سناریو مربوط به بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه در حالی در دستور کار برخی تندروها قرار گرفته است که این جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد.

, سناریو مربوط به بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه در حالی در دستور کار برخی تندروها قرار گرفته است که این جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد.,

زمینه‌سازی رسانه‌ای برای بازگشت هاشمی به نماز جمعه در حالی این روز‌ها از سوی رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی کلید خورده است که وی به صورت معناداری دیدارهای خود با اقشار مختلف را نیز افزایش داده و رسانه‌ها در هر هفته شاهد چند اظهار نظر از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان جمع‌های مختلف و در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی هستند. این در حالی است که اطرافیان هاشمی رفسنجانی، سایت شخصی او را که بدلیل انتشار محتوای مجرمانه از سوی مراجع قانونی فیلتر شده بود، با شمایلی جدید راه‌اندازی کرده‌اند تا به این طریق زمینه را برای افزایش تاثیرگذاری وی در عرصه سیاسی کشور فراهم کنند.

, زمینه‌سازی رسانه‌ای برای بازگشت هاشمی به نماز جمعه در حالی این روز‌ها از سوی رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی کلید خورده است که وی به صورت معناداری دیدارهای خود با اقشار مختلف را نیز افزایش داده و رسانه‌ها در هر هفته شاهد چند اظهار نظر از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان جمع‌های مختلف و در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی هستند. این در حالی است که اطرافیان هاشمی رفسنجانی، سایت شخصی او را که بدلیل انتشار محتوای مجرمانه از سوی مراجع قانونی فیلتر شده بود، با شمایلی جدید راه‌اندازی کرده‌اند تا به این طریق زمینه را برای افزایش تاثیرگذاری وی در عرصه سیاسی کشور فراهم کنند., زمینه‌سازی رسانه‌ای , زمینه‌سازی رسانه‌ای , برای بازگشت هاشمی به نماز جمعه در حالی این روز‌ها از سوی رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی کلید خورده است که وی به صورت معناداری دیدارهای خود با اقشار مختلف را نیز افزایش داده و رسانه‌ها در هر هفته شاهد چند اظهار نظر از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان جمع‌های مختلف و در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی هستند. این در حالی است که اطرافیان هاشمی رفسنجانی، سایت شخصی او را که بدلیل انتشار محتوای مجرمانه از سوی مراجع قانونی فیلتر شده بود، با شمایلی جدید راه‌اندازی کرده‌اند تا به این طریق زمینه را برای افزایش تاثیرگذاری وی در عرصه سیاسی کشور فراهم کنند.,

مباحث مربوط به بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه در حالی مطرح می شود که این جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است  و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد که تعیین فرد مورد نظر برای آن نیز با شخص ولی فقیه است.

, مباحث مربوط به بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه در حالی مطرح می شود که این جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است  و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد که تعیین فرد مورد نظر برای آن نیز با شخص ولی فقیه است., مباحث مربوط به بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه در حالی مطرح می شود که ا, ین جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است  و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد , ین جایگاه بیش از آنکه «پستی سیاسی» باشد، جایگاهی مذهبی است  و یک امام جماعت و جمعه باید دارای شرایطی خاص از نظر فقهی باشد , که,  تعیین فرد مورد نظر برای آن نیز با شخص ولی فقیه است.,

به نظر می رسد برخی از این افراد فراموش کرده اند که تعیین امامان جمعه موقت تهران ـمانند سایر شهرستان های کشورـبه عنوان یک وظیفه شرعی بر عهده ولی فقیه است و زمانی که ایشان فردی را برای امامت جمعه مناسب بدانند، بی شک این وظیفه را بر عهده او خواهند گذاشت.
اما گویا عده ای با سوء استفاده از فضای ایجادشده بعد از انتخابات ریاست جمهوری، حتی در صدد تعیین تکلیف برای رهبری انقلاب نیز برآمده اند!

, به نظر می رسد برخی از این افراد فراموش کرده اند که تعیین امامان جمعه موقت تهران ـمانند سایر شهرستان های کشورـبه عنوان یک وظیفه شرعی بر عهده ولی فقیه است و زمانی که ایشان فردی را برای امامت جمعه مناسب بدانند، بی شک این وظیفه را بر عهده او خواهند گذاشت.
اما گویا عده ای با سوء استفاده از فضای ایجادشده بعد از انتخابات ریاست جمهوری، حتی در صدد تعیین تکلیف برای رهبری انقلاب نیز برآمده اند!
, به نظر می رسد برخی از این افراد فراموش کرده اند که تعیین امامان جمعه موقت تهران ـمانند سایر شهرستان های کشورـ, به عنوان یک وظیفه شرعی,  بر عهده ولی فقیه است و زمانی که ایشان فردی را برای امامت جمعه مناسب بدانند، بی شک این وظیفه را بر عهده او خواهند گذاشت.,
, اما گویا عده ای با سوء استفاده از فضای ایجادشده بعد از انتخابات ریاست جمهوری، حتی در صدد تعیین تکلیف برای رهبری انقلاب نیز برآمده اند!,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
یکی از عوامل بازداشت شده فتنه سبز نیز خواستار بازگرداندن هاشمی به نماز جمعه از سوی حاکمیت شد. تاج‌زاده می‌گوید نظام با این کار تلخی رد صلاحیت را جبران کند.