همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کبودراهنگ برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ، محمود بداغی اظهار داشت: این همایش یکی از مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس است که به صورت همزمان در سراسر کشور به منظور نهادینه کردن ورزش های همگانی و تبیین آثار و ارزش های همیشه جاوید دفاع مقدس در زندگی ملت ایران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی زمان برگزاری این همایش را صبح روز جمعه سوم مهر ماه از ساعت 7 صبح اعلام کرد و افزود: این همایش از مکان میدان امام حسین (ع) کبودراهنگ شروع و به یکی از اماکن تفریحی شهر که متعاقبا اعلام خواهد ختم می شود.

,

بداغی از برنامه ریزی های لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این همایش خبر داد و گفت: از همه اقشار مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثار گران همچنین مسئولان و بسیجیان برای شرکت در این برنامه باشکوه و تاثیرگذار دعوت می کنیم.

,

وی از اهدای ده ها جوایز ارزنده به شرکت کنندگان همایش به قید قرعه خبر داد و افزود: این جوایز از سوی ادارات مختلف شهرستان تهیه شده است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این همایش به یکی از پایگاه ها یا حوزه های مقاومت بسیج در کبودراهنگ مراجعه نمایند.

,

فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: سازمان بسیج بر اساس رسالت خود در راستای کمک و توسعه ورزش همگانی به خصوص نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی با همکاری فرمانداری و ادارات شهرستان این برنامه را اجرا خواهد کرد.

,

وی اظهار امیدواری کرد با اجرا کردن این گونه برنامه ها گام های مثبتی در جهت سلامت اقشار جامعه برداشته شود.
انتهای پیام/پ

,
]
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ خبر داد.