ایثار و فداکاری زنان و مردان در هشت سال دفاع مقدس دنیای استکبار را به‌زانو درآورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با جام روز ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهیدان انقلاب و دفاع مقدس اظهارداشت: فداکاری، ایثار و دلاوری مردان وزنان ایران در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی را به‌زانو درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی افزود: در تمام جنگ‌ها ابرقدرت‌ها روبروی هم می‌ایستادن اما در جنگ تحمیل همه ابرقدرت جهان در مقابل ایران قرار داشتند اما ملت قهرمان در مقابل دنیای کفر ایستاد و با شجاعت خود حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن نداد.

,

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در ابتدای پیروزی جمهوری اسلامی ایران چندین توطئه و فتنه بر مرد ایران تحمیل کردند اما ملت با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها را یک یس از دیگری خنثی کردند.

,

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی برای جلوگیری از صدور انقلاب و سست کردن پایه‌های نظام 17 هزار نفر از بهترین افراد جامه را از عالی‌ترین مقامات کشوری، لشکری و قضایی را ترور کردند تا پایه‌های نظام را از بین ببرند؛ اما این ترورها مردم را از صحنه‌های دفاع از انقلاب و ولایت بیرون نکرد.

,

وی تأکید کرد: به‌راستی‌که انقلاب ما انفجار نور و معجزه تاریخ بود؛ در ایران تمام ملت به پا خاستند و جز خدا چیز دیگری را نمی‌دیدند.

,

وی اعلام کرد: مشکل استکبار جهانی با ایران بر سر پیشرفت‌های ما است آنان دوست ندارند که کشورهای دیگر پیشرفت کنند و آنان خواستار این هستند که همیشه زیر سلطه آنان باشیم؛ این موضوع را به‌خوبی در مذاکرات اخیر هسته‌ای و دربر جام شاهد هستیم، آمریکایی‌ها در بحث هسته‌ای خواستار کند و یا توقف برنامه‌های هسته‌ای ما هستند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: به لطف خدا کشور ما به لحاظ علمی رشد خوبی داشته است؛ به لحاظ تست هوش جز سه کشور برتر ودربیشتر علوم جز ده کشور برتر دنیا هستم.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی در پایان عنوان کرد: ابر قدر آینده جهان دین پیامبر اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/ج

]
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: فداکاری، ایثار و دلاوری مردان وزنان ایران در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی را به‌زانو درآورد و ابر قدر آینده جهان دین پیامبر اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است.