اعطای بیش از 8میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی بالغ بر150نفر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین الله مظلوم در گفتگو با بصیر سبزوار با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت در خصوص اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اعطای این مقدار تسهیلات در جهت حمایت از تولید محصولات داخلی و با هدف ایجاد شغل بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار ,

 

,

وی با بیان اینکه بیش از 87 نفر از این تسهیلات بهرهمند شده اند تصریح کرد: با توجه به زمینه های شغلی ایجاد شده در پی پرداخت وام ها بیش از 150فرصت اشتغالزایی نیز ایجاد شده است.

,

 

,

مظلوم با تاکید بر حمایت از تولید ملی ادامه داد: زمینه های پرداخت وام های اشتغالزایی رشته هایی مانند پرورش آبزیان،بلدرچین،شتر مرغ و انواع دام های سبک و سنگین بوده که نقش مهمی در تولید فرآورده های مورد نیاز جامعه دارد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر در صدد نفوذ از راههای مختلف به کشور است خاطرنشان کرد: جنگ در عرصه اقتصادی از جمله نقشه دشمنان برای شکست دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

مظلوم با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم های دشمنان است تصریح کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را در اجرای این فرامین انجام دهند تا در آینده ای نزدیک ایران تبدیل به قدرت اقتصادی غیر قابل نفوذ در منطقه و دنیا تبدیل شود.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار از اعطای بیش از هشت میلیارد و پانصد میلون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی خبر داد.