مظلومی بعد از برد تیم منصوریان چه گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز مظلومی پس از پیروزی مقابل نفت تهران و صدرنشینی در لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی نفس‌گیری بود و استرس دو تیم بالا بود. استقلال مقابل نفت سال گذشته در سه مسابقه برنده نشده بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زند در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم عملکرد حریف در نیمه اول را به طور کامل آنالیز کردیم و متاسفم که بعد از گل دوم کمی عقب کشیدیم. البته این طبیعی است و گاهی اوقات بازیکنان ما احساسی کار می‌کنند. در 20 دقیقه آخر این رفتار ما باعث شد که روی دروازه ما فشار بیاورند. به نفت هم تبریک می‌گویم و این شکست چیزی از ارزش های نفت کم نمی‌کند.

,

مظلومی در مورد عملکرد پروپیچ گفت: از عملکردش راضی نیستم و انچه می‌خواستم انجام نداد. او را برای انجام کارهای تهاجمی آوردیم تا از ضربات سرش استفاده کنیم که در ضربات ایستگاهی نفت هم به ما کمک کند.

,

مظلومی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری کار خودش را انجام داد و گاهی اوقات در کنار خط اشتباهاتی انجام می‌شد و در یک صحنه به تمارضی که کنار خط شد و مانع حمله ما شد اعتراض داشتم . البته جهانبازی در کل داوری خوبی داشت. عادت ندارم به داوری اعتراض کنم.

,

سرمربی استقلال در مورد وضعیت ریوالدو، گفت: ریوالدو هنوز تمرین می‌کند و هنوز کمیته انضباطی او تشکیل نشده است و باید بدنش آماده شود.هر وقت آماده شود از او استفاده می‌کنیم.

,

وی در مورد غیبت برهانی و یعقوب کریمی گفت:  نیاز نبود آرش امروز در فهرست 18 نفره باشد. برهانی هم بازیکن بزرگی است و در تیم ما بزرگی می‌کند و یعقوب کریمی هم بعد از بازی با گسترش در تمرینات حضور نداشت و از دیروز به جمع ما ملحق شد و اگر می‌توانست بازی کند حضورش به تیم ما کمک می‌کرد.

,

انتهای پیام/

]
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی نفس‌گیری بود و استرس دو تیم بالا بود. استقلال مقابل نفت سال گذشته در سه مسابقه برنده نشده بود.