کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب، مولف کتاب در خصوص پیرامون این کتاب گفت: هرگونه اشکال یا ابهامی در برداشت ها، تحلیل ها ، تصمیمات و رفتارهای مرتبط با سعادت فرد یا جامعه ؛ که منشأ خطا یا اشتباه در شناخت حق از باطل گردد، در جامعه ایجاد شبهه می کند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس،,

 

,

وی خاطرنشان کرد: شبهه خود ر ا شبیه به حق جلوه می دهد و راه شناخت حق از باطل را مشکل می سازد ، و افراد را دچار شک و تردید می کند.

,

 

,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان با تأکید بر شناخت شبهات امروز جامعه اسلامی گفت: شبهه تشخیص فرد یا جامعه را در شناخت حق از باطل دچار مشکل می کند، همچنین باعث می شود که بستر مناسبی برای ناهنجاری فرد و جامعه ایجاد شود.

,

 

,

وی در ادامه به موضوعاتی که در این کتاب به عنوان پاسخ به شبهات معرفی کرده است پرداخت و افزود: شبهاتی که سعی در تحریف مهدویت ناب دارند وغالباً از طرف معاندان و مخالفان مطرح شده اند . مسائلی چون طول عمر ، امامت در کودکی ، فوائد امام غائب، جزیره خضراء ، حکم قیام مهدی قبل از ظهور، سرداب مقدس، قتل های آغازین ، سلاح و مرکب حضرت، اتبار امام زمان (عج) مدعیان دروغین ، و.. از این دست هستند در این کتاب به این طیف از شبهات پاسخ داده است .

,

 

,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی تصریح کرد: از ویژگی های این اثر این است که ، در حد توان سعی شده تا برای خنثی کردن توطئه ها و پاسخگویی به شبهات دشمنان، از منابع معتبر بهره گیری شود که برای طلاب و دانشجویان و همه طالبان حقیقت سودمند باشد .

,

 

,

وی افزود: برای علاقه مندان به پژوهش و تحقیق دقیق تر و بیشتر در پایان هر پاسخی منابعی معتبر معرفی شده است همچنین حدود سی پایگاه و مرکز تخصصی پاسخ به شبهات در انتهای کتاب آمده است .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: این کتاب در ۲۴۰ صفحه در شمارگان دو هزار جلد منتشر شده است.

,

 

,

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با ۳۰ درصد تخفیف به یکی از شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در مراکز استان های کشور مراجعه نمایند.

,

 

,

همچنین در مشهد می توانید به آدرس چهارطبقه، بلوار مدرس ، بین مدرس ۸و۱۰، طبقه اول و پنجم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی مراجعه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی کتاب پاسخ به شبهات مهدویت ، به قلم حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی نسب منتشر شد.