دوره آموزشی رفتار سازمانی ویژه فرماندهان حوزه‌های سراسر کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت بسیج مساجد و محلات، حبیب جعفرنژاد، مسئول کمیته اجرایی دوره آموزش رفتار سازمانی بسیج گفت: این آموزش در 5 دوره که هر دوره شامل 250 نفر خواهد شد، برگزار می‌شود و در مجموع 2300 فرمانده آموزش خواهند دید. دوره در 4 روز و بصورت کارگاهی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جعفرنژاد ادامه داد: موضوعات این کارگاه‌ها عبارتند از شیوه‌های نوین مدیریتی و پرداختن به مسائل مهمی مثل ارتقاء مدیریت بسیج و مدیریت بسیج مساجد و محلات، تشکیل ستاد فضای مجازی، زیرساخت ها، اقتصاد مقاومتی، جذب و مسائل مربوط به نیروی انسانی، بحث اقشار در مساجد و محلات، اخلاق در رفتار سازمانی و ارائه شیوه‌های نوین جذابیت در مجموعه بسیج، آمادگی رزم و مقاومت مردمی، طرح صالحین، معرفی الگوهای موفق و روش‌های موثر در مدیریت و در نهایت بحث صاحب نظران بسیجی در این دوره شبانه روزی است. همچنین تجربیات فرماندهان حوزه‌ها در خصوص مسائل مدیریتی و تعامل با مجموعه‌های بالادست و مجموعه‌های تحت امر در این کارگاه‌ها به بحث گذاشته می‌شود.

,

مسئول کمیته اجرایی دوره افزود: در روزهای اول و چهارم دوره، جلسات به صورت تجمیعی خواهد بود و در قالب سخنرانی و میزگرد و ارائه کنفرانس برگزار خواهد شد. روزهای دوم و سوم دوره نیز به شکل برگزاری کلاس‌های تخصصی با موضوعات ذکر شده خواهد بود.

,

به گفته وی اهداف برگزاری این دوره این چنین است:

,

1: بازآموزی فرماندهان در خصوص مسائل مدیریتی

,

2: انسجام سازمانی

,

3: ارتباط تنگاتنگ با فرماندهان حوزه‌ها

,

4: شناسایی فرماندهان موفق و انتقال تجارب موفق سایر فرماندهان

,

5: مشارکت دادن فرماندهان حوزه‌ها در برنامه‌ها

,

6: تکریم فرماندهان محترم

,

جعفرنژاد در پایان گفت: هفته آینده دستورالعمل مربوط به برگزاری دوره، تهیه و با امضای ریاست محترم سازمان بسیج مساجد و محلات به سپاه‌های استانی ابلاغ خواهند شد. در این دستورالعمل نحوه حضور همکاران، برنامه کامل دوره و اطلاعات اولیه‌ای که فرماندهان حوزه‌ها باید همراه داشته باشند شرح داده می‌شود. جزییات بیشتر این دوره در خبرهای تکمیلی در سامانه شباب و سایت این سازمان به اطلاع فرماندهان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/خ

]
دوره آموزش رفتار سازمانی ویژه فرماندهان حوزه‌های سراسر کشور برگزار می شود.