توقیف ضربتی 34 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در اسدآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع، سرهنگ "داود علی بخشی" بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی به ویژه طرح منطقه ای با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان در آستانه بازگشایی مدارس انجام می شود، پلیس با استفاده از توان و امکانات موجود، ضمن اجرای طرح انتظامی به توفیقات وکشفیات چشمگیری دست یافت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افع,

وی از موفقیت پلیس در کشف مواد مخدر و اقلام ممنوعه، موتورسیکلت سرقتی، دستگیری سارقان منزل و همچنین توقیف خودرو و موتور سیکلت سوران مزاحم و متخلف خبر داد.

,

این مقام مسوول ادامه داد : علاوه بر کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری انواع موادمخدر، تعداد دو نفر سارق منزل دستگیر، تعداد 15نفر در حوزه های مختلف مورد ارشاد و راهنمایی قرارگرفتند، تعداد 6دستگاه خودرو و 28دستگاه موتور سیکلت مزاحم و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و نسبت به انجام و اعمال قانون 120فقره اقدام شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه  ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم در حوزه های مختلف با پلیس،خواستار تعامل بیشتر آنان در اجرای طرح های انتظامی شد.

,

پایان پیام/پ

]
فرمانده انتظامی اسدآباد از توقیف 34دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح منطقه ای پلیس در اسدآباد خبر داد.