جشنواره لالایی های کوردی «گورانییةکانی دةریا» فردا در کامیاران برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهو خبر؛ "مهری اسدی" دبیر اولین جشنواره لالایی های کوردی ظهر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری این جشنواره در روز یکشنبه و در تالار ارشاد کامیاران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهو خبر,

 

,

وی در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه از چند ماه پیش دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و آثاری در زمینه های فیلم، لالایی مادرانه، فیلم کوتاه و مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است، لذا فردا روز آغازین برگزاری جشنواره با حضور شرکت کنندگان و مدعوین خواهد بود.

,

 

,

اسدی درباره تعداد آثار ارسالی اظهار داشت: در بخش مقاله تعداد17اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده اند که تعداد 3 مقاله در بخش بزرگسالان و 2 مقاله در بخش نوجوانان در بخش نهایی پذیرفته شده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: در بخش لالایی نیز 33 اثر سمعی و بصری ارسال شده بود که آثار 4 نفر از اجراکنندگان پذیرفته شده و این افراد فردا کار خود را به صورت زنده ارائه می دهند.

,

 

,

مسئول کانون پرورش فکری کامیاران درباره بخش موسیقی جشنواره لالایی های کوردی گفت: در این بخش 5 گروه موسیقی به مرحله داوری آثار راه پیدا کردند که 1 گروه در بخش بزرگسال و 3 گروه در بخش نوجوان به هنرنمایی می پردازند.

,

 

,

دبیر جشنواره درباره بخش فیلم کوتاه ابراز داشت: با توجه به اینکه آثار فیلمسازانی که به جشنواره ارسال شده بود دارای فاکتورهای مورد نظر این جشنواره نبودند در این بخش منتخبی نخواهیم داشت.

,

 

,

جشنواره لالایی های کوردی تحت عنوان "گورانییةکانی دةریا" فردا ساعت 9 صبح در تالار ارشاد فرهنگسرای کامیاران آغاز به کار خواهد کرد. حضور برای عموم آزاد می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
اسدی اظهار داشت: در بخش مقاله تعداد17اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده اند که تعداد 3 مقاله در بخش بزرگسالان و 2 مقاله در بخش نوجوانان در بخش نهایی پذیرفته شده اند.