پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان به مناسبت شهادت سردار همدانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان نا، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سردار حسین همدانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان پیام تسلیت و تبریک صادر نمود، متن پیام به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهاقان نا،,

 

,

باسم رب شهداء و الصدیقین

, باسم رب شهداء و الصدیقین,

سردار همدانی اسطوره ایثار و مقاومت، پس از سالها مبارزه با آمریکا و نوکران او سرانجام به دست تروریستهای تکفیری داعش جام شهادت را نوشید و به خیل همرزمانش و یاران امام حسین علیه السلام پیوست.

,

او که به مصداق حقیقی مجاهد فی سبیل الله بود، درس آزادی و آزادگی را به همه آزادمردان جهان آموخت و هیچ گاه در راه مبارزه با ظلم و استکبار و دشمن احساس خستگی و ناامیدی نکرد.

,

سردار همدانی با شهادت خود پیام مقابله با استکبار و ایستادگی در مقابل باطل را به همه رساند و در آستانه محرم به مولایش امام حسین علیه السلام اقتدا کرد و به دست تروریست های تکفیری داعش شربت شهادت نوشید.

,

شهادت سردار همدانی را به محضر امام زمان (عج)، نائب برحقش حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی)، همه دلاورمردان، همسنگران و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمائیم.

,

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

, والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان,

بهمن افشاری

, بهمن افشاری,

انتهای پیام/

]
سردار حسین همدانی رزمنده جبهه حق علیه باطل به مصداق “الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا”، تا آخرین لحظه عمر به مقاومت پرداخت و در جنگ تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. شهادت وی هم اکنون حاصل هزاران پیام به آزادی خواهان جهان است.