طرح «دست‌های مهربانی» در هلال احمر صومعه‌سرا اجرا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واران نیوز، رضا سلیمی در حاشیه اجرای طرح دست های مهربانی در هلال احمر صومعه سرا اظهار کرد: این طرح با مشارکت 11 مهدکودک در این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران نیوز،, واران نیوز, ,

وی افزود: طرح «دست‌های مهربانی» برای جمع آوری عروسک‌های سالم کودکان و توزیع آن در بین کودکان محروم اجرا می‌شود.

,

رئیس جمعیت هلال احمر صومعه سرا با بیان اینکه 3 چادر برای جمع آوری عروسک های سالم کودکان در این نهاد برپا شده است، گفت: در این چادرها کودکان به صورت داوطلبانه عروسک و اسباب بازی‌های سالم و بلا استفاده خود را تحویل می‌دهند و این اسباب بازی‌ها در قالب کاروان‌های نیکوکاری در بین کودکان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

,

سلیمی تصریح کرد: کودکان با اهدا عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های سالم خود در واقع تمرین فرهنگ نیکوکاری را از کودکی انجام دادند و بی شک این امر باعث تقویت حس نوعدوستی در میان کودکان می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: اجرای مانور «کودک، ایمنی و سلامت» با هدف حفظ سلامت کودکان در زلزله، برگزاری راهپیمایی نمادین توسط کودکان با در دست داشتن پلاکاردها و بادکنک با شعار مرتبط با حقوق کودکان و برقراری ایستگاه نقاشی با عنوان “خنده های کودکانه” و اجرای برنامه “کودکان دوستار طبیعت” با هدف دوستی با طبیعت در هفته ملی کودک برگزار می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ج

]
همزمان با سراسر کشور طرح «دست‌های مهربانی» در هلال احمر صومعه‌سرا اجرا شد.