آماده شدن جوانان خرمدره برای ماه محرم+عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، با فرا رسیدن ماه محرم ، تکاپوی هیئات شهرستان خرمدره برای برگزاری مراسمات سوگواری امام حسین (ع) نیز شروع شده است و در این بین جوانان خرمدره نیز با شور و حال خاصی درصدد برگزاری مراسم مختص جوانان کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

هر چند شهر آن چنان باید و شاید برای ماه محرم آماده نشده است اما جوانان هیئتی شهرستان با تلاش های شبانه روزی ، از مدت ها قبل خود را برای این ماه عزا آماد کرده اند.

,

مجمع فاطمیون شهرستان خرمدره که اجماع دو هیئت نام آشنای ، هیئت های اباصالح المهدی(عج) و زهرای سه ساله(س) است، برنامه های بسیار متنوع و خوبی برای این ماه محرم دارد.

,

این جوانان هیئتی تلاش های فراوانی را برای برگزار کردن مراسم عزاداری خود در دهه اول خود در مساجد و حسینیه ها و حتی در نمازخانه مدارس کردند که با مخالفت آنان مواجه شدند و مجبور به اجاره کردن محلی برای انجام مراسم خود شدند.

, این جوانان هیئتی تلاش های فراوانی را برای برگزار کردن مراسم عزاداری خود در دهه اول خود در مساجد و حسینیه ها و حتی در نمازخانه مدارس کردند که با مخالفت آنان مواجه شدند و مجبور به اجاره کردن محلی برای انجام مراسم خود شدند.,

برنامه های محرم این مجمع با رویکرد جذب جوانان و بصیرت افزائی در راستای منویات مقام معظم رهبری با استفاده از روحانیون مجرب و مادحین پر توان در دهه اول برگزار خواهد شد.

,

اهم برنامه های درنظر گرفته شده برای ماه محرم :

, اهم برنامه های درنظر گرفته شده برای ماه محرم :,

۱- ماشین نویسی به صورت رایگان

,

۲- فروش محصولات فرهنگی و مذهبی

,

۳- برگزاری مسابقات فرهنگی

,

۴-ایستگاه های صلواتی از یک روز مانده به محرم  تا عصر تاسوعا

,

۵- برگزاری مراسمات عزاداری مطابق با سفارشات و تاکیدات مقام معظم رهبری که شامل قرائت قران، قرائت زیارت عاشورا، توضیح احکام، سخنرانی ،مداحی

,

۶- برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در محل برگزاری مراسم در اولین جمعه ماه محرم ساعت ۱۵

,

لازم به ذکر است مراسمات دهه اول مجمع فاطمیون خرمدره در خیابان جانبازان غربی در میدان بهارستان ، تکیه مجمع فاطمیون برگزار خواهد شد و همچنین کلیه هزینه های برگزاری این مراسمات مردمی است و افرادی که تمایل به اهدای نذورات و کمک های نقدی داشتند به محل این هیئت مراجعه کنند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
جوانان هیئتی شهرستان خرمدره خودشان را برای محرم آماده می کنند.