حماسه جوان تکابی و بخشیدن زندگی به دو نفر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،درست در دومین روز  هیاهوی تبلیغات شوراها در سراسر کشور بود که سد احمد آباد(سدی در شهرستان تکاب دراستان آذربایجان غربی) با جان پنج نفر بازی کرد که در این میان، فداکاری یک روستایی به نام محمد رحیمی، باعث نجات دو تن از این افراد شد. محمد رحیمی که توانسته بود جان دو نفر را نجات دهد، به همراه سه نفر دیگر، به زندگی وداع کرد.

, درست در دومین روز  هیاهوی تبلیغات شوراها در سراسر کشور بود که سد احمد آباد(سدی در شهرستان تکاب دراستان آذربایجان غربی) با جان پنج نفر بازی کرد که در این میان، فداکاری یک روستایی به نام محمد رحیمی، باعث نجات دو تن از این افراد شد. محمد رحیمی که توانسته بود جان دو نفر را نجات دهد، به همراه سه نفر دیگر، به زندگی وداع کرد.,


داستان از آنجا شروع شد«که اعضای 2 خانواده، برای تعطیلات به سد تکاب رفته بودند که الناز 22 ساله به همراه سمیرا مریم هاشمی برای شنا داخل آب سد می‌روند و دقایقی نگذشته بود که همه با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی الناز وحشتزده خود را به کنار سد می‌رسانند و حیرت‌زده می بینند  این سه  بانو در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است.

,
, داستان از آنجا شروع شد«که اعضای 2 خانواده، برای تعطیلات به سد تکاب رفته بودند که الناز 22 ساله به همراه سمیرا مریم هاشمی برای شنا داخل آب سد می‌روند و دقایقی نگذشته بود که همه با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی الناز وحشتزده خود را به کنار سد می‌رسانند و حیرت‌زده می بینند  این سه  بانو در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است., داستان از آنجا شروع شد«که اعضای 2 خانواده، برای تعطیلات به سد تکاب رفته بودند که الناز 22 ساله به همراه سمیرا مریم هاشمی برای شنا داخل آب سد می‌روند و دقایقی نگذشته بود که همه با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی الناز وحشتزده خود را به کنار سد می‌رسانند و حیرت‌زده می بینند  این سه  بانو در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است.,


اکبر 25 ساله برادر الناز نخستین کسی بود که برای نجات جان خواهرش به آب سد شیرجه زد. خیلی زود امیدها کمرنگ شد و همه با چشمانی وحشتزده دیدند از خواهر و برادر اثری نیست. این بار برادر 18 ساله به نام اصغر برای نجات جان خواهر و برادر دیگرش خود را به آب سد انداخت اما انگار سرنوشت غمناکی برای این برادران و خواهر نگون بخت رقم خورده بود و آنان گرفتار آب سد شده بودند.

,
, اکبر 25 ساله برادر الناز نخستین کسی بود که برای نجات جان خواهرش به آب سد شیرجه زد. خیلی زود امیدها کمرنگ شد و همه با چشمانی وحشتزده دیدند از خواهر و برادر اثری نیست. این بار برادر 18 ساله به نام اصغر برای نجات جان خواهر و برادر دیگرش خود را به آب سد انداخت اما انگار سرنوشت غمناکی برای این برادران و خواهر نگون بخت رقم خورده بود و آنان گرفتار آب سد شده بودند, اکبر 25 ساله برادر الناز نخستین کسی بود که برای نجات جان خواهرش به آب سد شیرجه زد. خیلی زود امیدها کمرنگ شد و همه با چشمانی وحشتزده دیدند از خواهر و برادر اثری نیست. این بار برادر 18 ساله به نام اصغر برای نجات جان خواهر و برادر دیگرش خود را به آب سد انداخت اما انگار سرنوشت غمناکی برای این برادران و خواهر نگون بخت رقم خورده بود و آنان گرفتار آب سد شده بودند,


برادرشوهر الناز وقتی دید که اعضای خانواده عروسشان همه اسیر آب سد شده‌اند وی نیز برای نجات آنان خود را به آب انداخت و دقایقی بعد این مرد به خاطر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا مانند دو برادر و خواهر در آب سد تکاب غرق شد.

,
, برادرشوهر الناز وقتی دید که اعضای خانواده عروسشان همه اسیر آب سد شده‌اند وی نیز برای نجات آنان خود را به آب انداخت و دقایقی بعد این مرد به خاطر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا مانند دو برادر و خواهر در آب سد تکاب غرق شد., برادرشوهر الناز وقتی دید که اعضای خانواده عروسشان همه اسیر آب سد شده‌اند وی نیز برای نجات آنان خود را به آب انداخت و دقایقی بعد این مرد به خاطر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا مانند دو برادر و خواهر در آب سد تکاب غرق شد.,

سمیرا و مریم هاشمی 17 و 16 ساله نیز در آب سد دست و پا می‌زدند که یک مرد روستایی به نام محمد رحیمی که 35 ساله بود فرشته نجات آنان شد و توانست هر دو خواهر را زنده از آب بیرون بکشد اما این مرد فداکار خود اسیر سد مرگ شد و از پای درآمد»ـ.
این خبر، بازتاب کمی در رسانه ها داشت و در واقع در تنور انتخابات سوخت.

 

, سمیرا و مریم هاشمی 17 و 16 ساله نیز در آب سد دست و پا می‌زدند که یک مرد روستایی به نام محمد رحیمی که 35 ساله بود فرشته نجات آنان شد و توانست هر دو خواهر را زنده از آب بیرون بکشد اما این مرد فداکار خود اسیر سد مرگ شد و از پای درآمد»ـ.
این خبر، بازتاب کمی در رسانه ها داشت و در واقع در تنور انتخابات سوخت.
, سمیرا و مریم هاشمی 17 و 16 ساله نیز در آب سد دست و پا می‌زدند که یک مرد روستایی به نام محمد رحیمی که 35 ساله بود فرشته نجات آنان شد و توانست هر دو خواهر را زنده از آب بیرون بکشد اما این مرد فداکار خود اسیر سد مرگ شد و از پای درآمد»ـ.
این خبر، بازتاب کمی در رسانه ها داشت و در واقع در تنور انتخابات سوخت.
,
,
,

روحش شاد.

, روحش شاد., روحش شاد.,

منبع:ندای ارومیه

, منبع:ندای ارومیه, منبع:ندای ارومیه,

انتهای پیام/گ

, انتهای پیام/گ, انتهای پیام/گ,

 

]
در دومین روز تبیلغات انتخابات شوراها، یک جوان تکابی، ضمن نجات دادن جان ۲نفر در سد احمدی، خود نیز به همراه سه نفر دیگردر سد گرفتار شده و جانش را از دست داد.