دستگیری عناصر خطرناک دشمن از توفیقات وزارت اطلاعات است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،آیت‌الله محمد علی موحدی‌کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گویی با اشاره به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات، در خصوص نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی اظهار داشت: مسئله اطلاعات در دنیا نقش بسیار مهمی دارد و یکی از رموز قدرت هر نظامی برخورداری از اطلاعات وسیع و گسترده است تا بتواند در هر زمینه‌ای تصمیم‌گیری کرده و متوجه توطئه‌های دشمن شود.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان در زمینه دست‌یابی به اطلاعات و انجام وظیفه در رابطه با آن نقش اساسی را دارند، افزود: اگر حرکت موذیانه‌ای از سوی دشمن شروع‌شود، آنها با زیر نظر گرفتن آنها تحرکات در زمان خود وظیفه لازم را انجام می‌دهند و اگر مصلحت کشور باشد آن را بیان می‌کنند.

,

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران به توفیقات وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن،‌مقابله با دشمن و دستگیری عناصر خطرناک اشاره و خاطرنشان کرد: با راهنمایی‌های برادرمان حجت‌الاسلام مصلحی که بسیار موثر عمل کرده بسیاری از مشکلات در این حوزه حل شده است.

,

وی در پایان کرد: دنیا متوجه شده که ایران در زمینه اشراف اطلاعاتی بسیار مقتدر عمل می‌کند.

,

منبع:فارس

]
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به توفیقات وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن و دستگیری عناصر خطرناک اشاره کرد و گفت: با راهنمایی‌های برادرمان حجت‌الاسلام مصلحی که بسیار موثر عمل کرده بسیاری از مشکلات این حوزه حل شده است.