شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، دکتر علی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در جشن گلریزان جمعی از فعالان اقتصادی استان قم که در مجتمع وتوس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در بین روایاتی که در خصوص اعمال ماه مبارک رمضان بیان شده، کمتر مقوله‌ای به اندازه صدقه دادن و توجه به این امر تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, دکتر علی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در جشن گلریزان جمعی از فعالان اقتصادی استان قم که در مجتمع وتوس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در بین روایاتی که در خصوص اعمال ماه مبارک رمضان بیان شده، کمتر مقوله‌ای به اندازه صدقه دادن و توجه به این امر تاکید شده است.,

وی ابراز داشت: این عمل علاوه بر اینکه یک رفتار فردی به شمار می‌رود، جنبه‌های اجتماعی و عواطف انسانی را نیز برانگیخته می‌کند.

,

نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: در شرایط فعلی، کشور با مشکلاتی روبه رو است که در این وضعیت اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم که این امر موجب افزایش برکات و خیرات خواهد شد.

,

رئیس قوه مقننه، با بیان اینکه رابطه نزدیک فعالان اقتصادی استان قم برای آبادانی قم عمیق است، ابراز داشت: امروز با تحولاتی که در کشور صورت گرفته امیدواریم زمینه بیشتری برای عمران و آبادانی کشور فراهم شود.

,

لاریجانی در جشن گلریزان جمعی از فعالان اقتصادی استان قم ، 50 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرد.

,

همچنین استاندار قم مبلغ 50 میلیون ریال، شهرداری قم مبلغ 260 میلیون ریال، فرماندار قم مبلغ 2 میلیون ریال و رئیس شورای اسلامی شهر نیز مبلغ 2 میلیون ریال به مستمندان کمک کردند.
انتهای پیام/

,
]
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، کشور با مشکلاتی روبه رو است که در این وضعیت، اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و این امر موجب افزایش برکات و خیرات خواهد شد.