گروه هایی که همسرم را طلاق دادند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیویمیز، شبکه های اجتماعی که از تهاجم فرهنگی غرب با ابزارآلاتی همچون ماهواره و ... سرچشمه می گیرد امروزه باعث شده است ضمن از بین رفتن بنیان خانواده اعتماد را بین زن و شوهر سلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیویمیز,

زن یا مرد خانواده با فعالیت و عضویت در انواع متنوع گروههای شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتس اپ، لاین و اینیستاگرام) به نوعی رفته رفته از خانواده خود دور می شود و به عبارتی دیگر ذوق و شوق شبکه های اجتماعی حس زندگی با امید را از وی سلب کرده و بی اعتنایی را در اعمال زندگی خود پیش می گیرد؛ چه وابستگی یکی از اعضای خانواه بنا بر مسائل اخلاقی و غیر اخلاقی باشد و چه مرتبط با شرایط کاری او باشد، به هر حال بایستی نسبت به توجه بیشتر به خانواده خود تلاش کرد.

,

یکی از شهروندان کوثری طی گفتگو با خبرنگار کیویمیز با بیان اینکه شبکه های اجتماعی همسرم را طلاق دادند اظهار کرد: هر وقت به خانه می آمدم هیچ غذایی برای خوردن نداشتیم؛ این درحالی بود که همسرم 24 ساعته چشمهایش را به گوشی همراه خود دوخته بود و ضمن اینکه هیچ حوصله ای برای من نداشت، ذوق و شوق فراوان به خواندن مطالب در گروههای شبکه های اجتماعی نشان می داد و گاه پوزخند می زد.

,

وی ادامه داد: چند صباحی گذشت ولی این میل همسرم به شبکه های اجتماعی بیشتر شد و کار را به جایی رساند که حتی با فرزندمان نیز تندی می کرد.

,

این شهروند خاطر نشان کرد: با اقتضا به شرایط کاریم (کارمند معمولی) برای اینکه نقش همسر را در بین خانواده تشریح کنم به نرمی و آرامی نصیحتش کردم تا بلکه این خلقیات خود را کنار بگذارد ولی بیشتر که شد هیچ؛ 2 روز بعد نامه ای از دادگاه با عنوان درخواست طلاق برایم پست شد که امید در زندگی را از من گرفت.

,

وی همچنی در ادامه بیان کرد» بعدا شنیدم همسرم با اشخاص دیگر در ارتباط بوده است و پنهانی رابطه برقرار میکرده است و فقط منتظر تلنگری از سوی من بود که آن هم با یک نصیحت خوش به سرانجام رسید.

,

شهروند کوثر افزود: طلاق به اصرار همسرم انجام یافت ولی بعد از گذشت چند ماه برگشت و عذر خواهی کرد و ...؛ اما چه فایده من معتاد بودم و او ....

,

وی گفت: بعد از مدتها فشاری که بر من وارد شده بود رفته رفته با یاری دوستان و آشنایان رفع شد و من سلامتی خود را به دست آوردم و به دنبال همسر سابقم رفتم که پس از مدتها دیدم گذشته ی من در او تکرار شده است، او هم معتاد و است و هم ....

,

نصیحتی که برای جوانان بخصوص جوانانی که تازه ازدواج کرده اند دارم این است که زندگی خود را به ابزارآلات غربی که خواهان براندازی زندگیتان هستند و بنیان خانواده شما را هدف گرفته اند نفروشیند چرا که زندگی باارزشتر از گروههای شبکه هی اجتماعی است.

,

این را بدانید که در اول من همسرم را طلاق ندادم؛ گروه های شبکه های اجتماعی همسرم را طلاق دادند و هر مصیبتی که بعدها دچار آن شد آثار مخرب همین شبکه های اجتماعی بود که زندگی شیرینمان را تبدیل به برزخی فراموش نشدنی کرد.

,

به گزارش کیویمیز، حرف اول و اخر را شهروند کوثری بیان کرد که امیدواریم عاقلانه تر و با هوشیاری کامل مسیر زندگی خود را مشخص و معین کنید.

, کیویمیز,

 

,

گزارش از میلاد عسگری

,

انتهای پیام/

]
امروه با فعالیت روز افزون شبکه های اجتماعی و عضویت در گروه های مجازی در این شبکه ها مشکلات عدیده ای برای مردم بخصوص جوانان تازه ازدواج کرده به وجود آورده است.