جسد جوان ورامینی بعد از 12 روز پیدا شد
[

کوشکباغی، عموی این جوان ضمن تأیید این خبر در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: بالاخره ساعتی پیش پس از 12 روز جسد مهدی از چاه بیرون کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در ادامه افزود: برخی اعلام کردند که وی را کشته و در چاه انداخته اند؛ اما این خبر کذب است چرا که 4 نفر با او بودند و شاهد افتادن مهدی در چاه هستند.

,

عموی جوان ورامینی خاطر نشان کرد: البته برای اطمینان بیشتر باید جواب قطعی را پزشکی قانونی بدهد.

,

کوشکباغی افزود: از روز چهارم پمپ در اختیار ما گذاشته شد تا بتوانیم آب چاه را تخلیه کنیم.

,

وی گفت: به علت دو طبقه بودن قنات و ساختار پیچیده آن جسد بعد از بالا آمدن به سقف قنات گیر کرده بوده و غواصانی که به داخل می رفتند کف چاه را می گشتند و متوجه جسد در سقف قنات نشده بودند.

,

کوشکباغی یادآور شد: با گذشت 12 روز امروز سومین غواص به داخل آب رفت که در یک لحظه کفش برادر زاده ام را می بیند و متوجه او می شود.

,

وی تصریح کرد: تعدادی مسئولین از روز چهارم به صحنه آمدند ولی ما شخصاً غواص را به اینجا اوردیم که با صحبت های آتش نشانی مبنی بر خطرناک بودن از رفتن به چاه منصرف شد و در روز هشتم تعدادی غواص از سوی آتش نشانی آمد که فقط دو بار به داخل آب رفتند که جستجوهایشان بی نتیجه ماند.

,

عموی جوان ورامینی اذعان داشت: از روز چهارم اداره آب یک پمپ به محل حادثه اورد و هلال احمر نیز از روز چهارم در مکان حادثه چادر زدند.

,

انتهای پیام

,

 

]
جسد جوان ورامینی که از 12 روز پیش تا کنون در چاه افتاده بود بالاخره از چاه بیرون کشیده شد.