برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نخستین روز از هفته بسیج در گرگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همت سپاه ناحیه گرگان و برخی از بانکها و نهاد های شهرستانی، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کاسب امین,

سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در این خصوص گفت: در این همایش بالغ بر۱۶۰ هزار بلیط در بین مردم توزیع شده بود که این امر نشان دهنده علاقه مردم برای برگزاری ورزش می باشد.

,

وی ضمن انتقاد به برخی از نهاد های شهرستانی و استانی گفت: برخی دستگاه‎ها در تبلیغات و فضاسازی برنامه پیاده ‎روی خانوادگی در گرگان کم کاری کردند.

,

مهاجر در پاسخ به این سوال که علت حضور مردم در این پیاده روی چیست، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور گرگان به واسطه اینکه نشان دهند هنوز پای این انقلاب هستند در این پیاده‎روی شرکت کردند و ما نخواستیم برنامه 5 آذر سالنی شود چرا که این حماسه در بستر جامعه صورت گرفت لذا این پیاده‎روی در بستر جامعه و خانواده‎ها صورت گرفت.

,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد: 32 دستگاه اجرایی، بانک و بخش خصوصی برای برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی مشارکت کردند.

,

لازم به ذکر است، این همایش صبح امروز جمعه ۲۹ آبان، از ساعت ۷ در سه راه گلشهر آغاز و در محوطه باباطاهر نهارخوران با اهدای یک دستگاه خودروی سواری پراید، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، لوازم ورزشی و خانگی و غیره... به کار خود پایان داد.

,

انتهای پیام/

]
به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامی داشت بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گرگان به شعار « بسیج، ولایت و انتظار» برگزار شد.