کارتون/ در جستجوی فر مژه
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این واقعیت که زنان ایرانی بسیار بیشتر از حد میانگین لوازم آرایش مصرف می‌کنند دیگر حرف تازه ای نیست؛ رتبه دوم ایران در خاورمیانه در زمینه مصرف لوازم آرایشی و رتبه هفتم کشورمان در این زمینه در سطح جهانی خود روشن‌کننده وضعیتی است که در آن قرار داریم. بررسی‌های تازه اما نشان می‌دهد علاوه بر اینکه ایرانیان همچنان در مصرف لوازم آرایشی حائز رتبه‌های برتر هستند سن مصرف این لوازم حتی تا 10 سالگی نیز پایین آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

انتهای پیام/ب

]
آرایش در شهرهای کوچک و حاشیه شهرها نیز وارد شده طوری که آرایش در حاشیه شهرها غلیظ‌تر از مرکز شهر است؛ اوایل فقط اقشار خاص از لوازم آرایش استفاده می‌کردند در حالی که امروز تمام اقشار جامعه به نوعی درگیر آن هستند.