بسیج و سپاه با برگزاری ۱۰هزار جلسه روشنگری در زمان انتخابات رسالت خود را انجام داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  عصر امروز جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار علی فضلی در یادواره شهدای عملیات رمضان و ۷۰۰ شهید پاسدار استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار می شد در جمع خانواده های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: حماسه ی بزرگ سیاسی و مدنظر مقام مقام معظم رهبری با مشارکت نزدیک به ۷۲ درصدی ملت ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری محقق شد.

,

وی افزود: این حماسه سیاسی سبب خوشحالی دوستان نظام و یأس و ناامیدی دشمنانی شد که در چند ماه اخیر در صدد بودند به هر نحو ممکنی از حضور و مشارکت مردم پای صندوق های رأی جلوگیری کنند.

,

فضلی با تبریک به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی بعنوان منتخب ملت که حائز اکثریت آراء مردم شده است ادامه داد: آن شور و حالی و فضای انتخابات حاصلش انتخابات پر از صفای باطنی و خلق حماسه ی سیاسی توسط مردم در ۲۴ خرداد شد.

,

۱۰هزار جلسه روشنگری بسیج و سپاه نقش بسزایی در شور انتخاباتی داشت

, ۱۰هزار جلسه روشنگری بسیج و سپاه نقش بسزایی در شور انتخاباتی داشت,

وی به نقش دستندرکاران سپاه و اقشار مختلف بسیج در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: به فضل خداوند سپاه و بسیج با برگزاری ۱۰هزار جلسه روشنگری در زمان انتخابات نه تنها رسالت خود را به درستی انجام داد بلکه نقش بسزایی در شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق های رأی داشت.

,

سردار فضلی به مشارکت ۸۶درصدی مردم استان یزد در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گریزی زد و تصریح کرد: در شهری که شهیدان بزرگی همچون صدوقی در آن تنفس کرده اند جز این مشارکت حداکثری نمی توان انتظار دیگری داشت.

,

وی به سخن سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص اینکه انتخابات در ایران انتخاباتی مردمی در جهان اسلام و الگویی برای جهان اسلام است افزود: به همین خاطر انقلاب اسلامی یک پدیده جهانی است و به منظور تحلیل این انقلاب می بایست با یک دید جهانی به مسائل ایران نگریست.

,

حضور مردم در صحنه تمام تحلیل های دشمن را به هم ریخت

, حضور مردم در صحنه تمام تحلیل های دشمن را به هم ریخت,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان که قبل از انتخابات و به خصوص بعد از فتنه ۸۸ تحلیل می کردند که انتخابات در ایران فرمایشی است و درصدد بودند که با توسعه فشارهای اقتصادی مردم را ناامید کنند حضور مردم در صحنه تمام تحلیل ها و معادلات دشمن را به هم ریخت و مردم با حضورشان نشان دادند تا پای جان برای دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند.

,

منبع:یزد رسا

,

انتهای پیام/گ

]
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یزد به نقش دستندرکاران سپاه و اقشار مختلف بسیج در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: به فضل خداوند سپاه و بسیج با برگزاری 10هزار جلسه روشنگری در زمان انتخابات رسالت خود را به درستی انجام داد.