بانیان کمپین "تغییر چهره مردانه مجلس" مجری نفوذ دشمن در حوزه زنان هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین یاس، فرشته روح افزا، قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه افراد مسئول در مسائل مربوط به زنان و خانواده باید تمام توان و فکر خود را برای حل مسائل زنان به کار ببرند، اظهار داشت: پرداختن به مسائلی که دردی از مسائل زنان دوا نمی کند بیشتر زمان و هزینه را هدر می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با توجه به اینکه چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس مانده است بعضی از نهادها و مسئولان اقدام به فعالیت های انتخاباتی کرده اند و صحبت هایی را ارائه می دهند که منجر به انحراف افکار عمومی خواهد شد تا جایی که بعضی از مسئولان و کارشناسان امور زنان اقدام به راه اندازی کمپین با عنوان تغییر چهره مردانه مجلس کرده اند.

,

روح افزا در ادامه این مطلب تصریح کرد: اینکه در بوق و کرنا کردند که تعداد نمایندگان زن باید افزایش پیدا کند بدون اینکه راه های علمی آن را طی کنند، نه تنها کمکی به مجلس و جامعه زنان نمی کند بلکه مجلس را به سمت جنسیتی سوق می دهد و این کار بسیار غلط است.

,

وی با اشاره  به اینکه مجلس تا کنون جنسیتی نبوده است بلکه شایسته سالاری است، گفت: این مردم هستند که نمایندگان را انتخاب می کنند و دلیلی وجود ندارد که هر زنی که دارای هر زنی که دارای عدم توانمندی است بخواهد به مجلس راه پیدا کند.

,

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: ما زنان شایسته و موفقی در دستگاه های اجرایی داریم اما باید این را بدانیم که مجلس تنها برای زنان نیست، مجلس جایگاه حقوقی است و انسان های توانمند باید وارد آن شوند و واقعا برای مردم و کشور کار کنند.

,

روح افزا بیان کرد: افرادی که سخن از تغییر چهره مردانه مجلس می زنند و از آن طرف سایت ها،نشریات و شبکه های اجتماعی را محیطی برای بیان تفکرات غلط خود کرده اند در حقیقت کُپی کننده و مجری تفکرات غربی هستند.

,

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان، ادامه داد: به جای زنانه کردن مجلس به دنبال این باشیم که اگر زنان توانمند داریم میدان را برای آنها باز کنیم و اگر نداریم برای پرورش آنها اقدام کنیم؛ صرف اینکه نگاه به مجلس زنانه باشد نشان می دهد که زنان ما ضعیف و ناتوان هستند و باید از آنها دفاع کنیم.

,

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب مدام در خصوص نفوذ دشمن هشدار می دهند اینگونه صحبت و سخن از سوی بعضی از مسئولان امور زنان نشان از نفوذ دشمن در حوزه زن و خانواده است، افرادی که چشم و گوش خود را به تفکرات غربی سپرده اند دنبال حقوق زنان نیستند.

,

روح افزا خاطرنشان کرد: باید افرادی که پایبند به اسلام ناب محمدی(ص) هستند وارد مجلس شوند نه آنهایی که از سکولار و اسلام آمریکایی تقلید می کنند.

,

انتهای پیام/خ

]
قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: افرادی که سخن از تغییر چهره مردانه مجلس می‌زنند و از آن طرف سایت‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی را محیطی بیان تفکرات غلط خود کرده‌اند در حقیقت کُپی‌کننده و مجری تفکرات غربی هستند.