بالوتلی در رویای بازی در رئال‌مادرید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلوبوی برزیل، ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی‌ ایتالیایی‌ها که یکی، دو سال است از فرم خوب خود فاصله گرفته در آرزوی بازی برای رئال مادرید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته بالوتلی چندی پیش بعد از بازی رئال‌مادرید و بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو صحبت‌هایی را درباره ال کلاسیکو و نمایش ضعیف رئال به زبان آورد که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.

,

یکی از هم‌تیمی‌های بالوتلی که نمی‌خواست نامش فاش شود عنوان کرد که ماریو بالوتلی در رویای پیوستن به رئال‌مادرید است و هر گونه پیشنهاد از سوی رئال باعث خواهد شد تا این بازیکن به تیم مادریدی بپیوندد.

,

انتشار این سخنان از سوی بالوتلی، نه تنها خشم مادریدی‌ها را برانگیخت، بلکه باعث اعتراض و ناراحتی هواداران میلان هم شد چرا که در قرارداد این بازیکن آمده است تنها باید روی فوتبال تمرکز کند و سخنان جنجالی به زبان نیاورد.

,

بالوتلی با انتشار پیامی در توییتر تاکید کرد: همه باید بدانند هیچگونه توهینی به تیم بزرگ رئال مادرید نکردم. چگونه می‌توانم به تیمی که حضور در آن رویای من است، توهین کنم؟

,

 

,

البته بعید است که رئال مادرید بخواهد این بازیکن را به فهرست بازیکنان خود اضافه کند، هر چند کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید این روزها شرایط بدی دارد و امکان جایگزینی این بازیکن وجود دارد ولی بعید به نظر می رسد که بالوتلی جایگزین کریم بنزما شود.

,

 

,

انتهای خبر

]
هم‌تیمی‌های ماریو بالوتلی از علاقه زیاد این بازیکن به بازی در رئال مادرید خبر دادند.