راه اندازی قریب الوقوع شبکه فارسی زبان سعودی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر «عادل الطریفی» وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی رژیم سعودی روز گذشته به طور رسمی توقف پخش برنامه های شبکه المیادین و المنار را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش العهد، وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر رویکرد ضد مقاومت رسانه های وابسته به عربستان همچون العربیه و الجزیره مدعی شد: شبکه های المیادین و المنار دروغ پردازی می کنند و شایعات بسیاری را مطرح و علیه عربستان سعودی تبلیغات منفی می کنند.

,

ادعاهای عادل الطریفی در حالی مطرح می شود که وزارت اطلاع رسانی عربستان سعودی از راه اندازی قریب الوقوع شبکه ای به زبان فارسی و همچنین سایت آن برای فارسی زبانان خبر داده است.

,

عربستان سعودی که طی سال های گذشته نه تنها حامی مالی گروه های تروریستی در منطقه بوده است بلکه با استفاده از رسانه های خود از جنایات و اقدامات تروریست ها به صورت جانبدارانه حمایت کرده است لذا شبکه هایی همچون المیادین و المنار که واقعیت های مربوط به این گروه ها و عربستان را منتشر می کردند خوشایند سعودی ها نبودند.

,

انتهای پیام/بخ

]
وزارت اطلاع رسانی رژیم سعودی پس از متوقف کردن پخش شبکه های المیادین و المنار توسط رژیم آل سعود از راه اندازی قریب الوقوع شبکه فارسی زبان توسط عربستان خبر داد.