گزارش تمرین استقلال درخواست رحمتی از افشارزاده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با تراکتورسازی از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین امروز حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی و بازیکنان استقلال گفت‌وگو کرد. افشارزاده ابتدا از چمن مجموعه زنده‌یاد حجازی بازدید کرد و از مسئولان این کمپ به خاطر سلامت نگه داشتن زمین چمن تشکر کرد. وی سپس نزد بازیکنان استقلال حاضر شد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

,

افشارزاده در حضور کادر فنی خطاب به بازیکنان گفت: جا دارد به خاطر زحماتی که امسال کشیده‌اید از کادر فنی و شما تشکر کنم. چون تلاش‌های شما باعث شده که به این مرحله برسید. شما فردا بازی سختی دارید و سخت تلاش کنید که برنده شوید. من هم قول می‌دهم پاداش این بازی محفوظ باشد.

,

در این لحظه مهدی رحمتی با خنده خطاب به افشارزاده گفت حاج‌آقا بازیکنان پاداش ویژه می‌خواهند که سرپرست باشگاه استقلال با خنده در پاسخ به کاپیتان استقلال گفت: شما بازی را ببرید انشاءالله پاداش ویژه هم پرداخت می‌کنیم. البته افشارزاده این قول را به بازیکنان داد که پاداش عقب‌افتاده آنها تا آخر هفته به بازیکنان پرداخت شود.

,

* پرویز مظلومی مثل روزهای گذشته با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد و ضمن تشریح برنامه‌های تاکتیکی برای دقایقی در خصوص اهمیت مسابقه فردا با آنها گفت‌وگو کرد.

,

* میثم مجیدی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود. وی دو مسابقه آینده آبی‌پوشان را از دست داده است.

,

* محمدرضا خرسند‌نیا هافبک آبی‌پوشان امروز مثل روزهای گذشته به دویدن دور زمین پرداخت.

,

* در مرحله اول بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های هشت نفره فوتبال تحت فشار انجام دادند.

,

* ایوب اصغرخانی پیشکسوت تیم استقلال در سفر به تبریز آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

,

* طبق برنامه بازیکنان تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی رستوران خواهند شد و ساعت 14 و 10 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

,

انتهای پیام/م

]
سرپرست باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم به بازیکنان وعده داد در صورت پیروزی در بازی فردا به بازیکنان پاداش ویژه خواهد داد.