شاهکار دانش آموزان کرمانی در اخذ رتبه های برتر پژوهشی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰ ، حمیدرضا دعاگویی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان  در خصوص هفته پژوهش و فناوری گفت: آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس اسناد تهیه شده،برنامه درس ملی با موضوع پژوهش محوری و نقشه های جامعی که برای کارهای پژوهشی در آموزش و پرورش استان وجود دارد ،در زمینه نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محوری فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰,

وی عنوان کرد: مرکز مستقل پژوهش های علمی و آموزشی در آموزش و پرورش همچنین پژوهشکده تعلیم و تربیت به طور مستقیم با معلمان و دانش آموزان پژوهشگر ارتباط دارد و به دنبال گسترش پژوهش می باشد.

,

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: هفته پژوهش فرصت مناسبی را برای توجه و تمرکز بیشتر بر روی ابعاد مختلف امر پژوهش در آموزش و پرورش قرار داده است.

,

دعاگویی اظهار داشت: استان کرمان در جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی همچنین معلم پژوهنده موفق به اخذ رتبه های خیلی خوب شد که اخذ رتبه اول کشوری در جشنواره معلم پژوهنده یکی از این افتخارات به شمار می رود.

,

وی توضیح داد: در جشنواره معلم پژوهنده سه آموزگار دانش پژوه استان، خانم ها سلجوقی نژاد،عبدالله نژاد و نیکپور با ارائه طرح تقویت انگیزه نوشتاری در دانش آموزان اول ابتدایی ارائه کردند که رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

,

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: دانش آموزان کرمانی موفق به اخذ مقام سومی جشنواره جوان خوارزمی شدند همچنین در بخش نوجوانان با ارائه طرح پرستار نابینایان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

,

دعاگویی تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی دبیرخانه جشنواره اقداماتی در جهت عملیاتی کردن طرح های برگزیده در نظر دارد همچنین آموزش و پرورش استان کرمان در پژوهشکده تعلیم و تربیت اقدام به جمع آوری طرح های برگزیده دانش آموزان کرده و در قالب مجموعه آثار برای بازدید عموم قرار داده است.

,

وی  در خاتمه بیان کرد:آموزش و پرورش با تشکیل کارگروه هایی داده های اطلاعاتی این طرحها را به افراد آموزش می دهد و متاسفانه همه طرح ها با استفاده از این روش به صورت عملیاتی در استان اجرایی نمی شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هم زمان با هفته پژوهش دانش آموزان کرمانی در جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی موفق به اخذ رتبه های برتر شد.