آنچلوتی: اخراج رونالدو ناعادلانه بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کارلو آنچلوتی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو معتقد بود کارت قرمزی که به رونالدو داده شده، ناعادلانه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, کارلو آنچلوتی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو معتقد بود کارت قرمزی که به رونالدو داده شده، ناعادلانه بوده است.,

آنچلوتی اظهار داشت: برای من سخت است که درباره تصمیم داوری صحبت کنم زیرا من نزدیک به صحنه نبودم اما تصاویر نشان می‌دهد که بازیکن بیلبائو اغراق کرده است. عالی بازی کردیم. بازی بسیار سختی بود و به سختی به آنها اجازه دادیم صاحب موقعیت شوند.

,

وی ادامه داد: در نیمه دوم واقعا عالی بودیم. ما اول گل زدیم و پس از آن مسابقه در اختیار ما بود، بنابراین می‌شد نتیجه مسابقه طور دیگری رقم بخورد. بیلبائو گل فوق‌العاده‌ای زد اما در کل از شیوه بازی‌مان راضی بودم.

,

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: پس از گل خسه ما کنترل بازی را در دست داشتیم. تیم بسیار متعادل بود اما گل ایبای روی یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رسید. هیچ اشتباهی نداشتیم. به سختی به آنها فرصت گلزنی دادیم؛ تنها یک موقعیت در نیمه اول و در نیمه دوم هم هیچ فرصتی به آنها ندادیم.

,

انتهای پیام/د

]
سرمربی رئال مادرید اخراج رونالدو در دیدار مقابل بیلبائو را ناعادلانه دانست.