[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا توجه به افزایش 65 تا 75 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی و کوچ مسافران هوایی به حملونقل زمینی و ایمنتر و ارزانتر بودن شبکه حمل و نقل ریلی نسبت به دیگر بخشهای حمل و نقل قطار مقبولیت بیشتری بین دیگر وسایل نقلیه دارد.
,
شبکه اطلاع رسانی دانا,
اما آنچه مدتها در این حوزه مطرح است متناسب نبودن تعرفههای راهآهن با هزینههای افزایش یافته است چرا که به گفته مسئولان، قیمت ناوگان به دلیل افزایش قیمت ارز افزایش یافته اما نرخ بلیت به تناسب این افزایش بالا نرفته و فعالیت برای شرکتهای حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه نیست و به گفته رییس انجمن صنایع ریلی با توجه به قانون برنامه چهارم و پنجم باید پس از افزایش نرخ سوخت، افزایش قیمت در بلیت قطار نیز اعمال میشد اما برخلاف حمل و نقل جادهای این امر با تاخیر و بسیار کمتر از حد معمول اتفاق افتاد و از آنجاکه از زمان هدفمندی یارانهها، یارانه بخش ریلی قطع شده است باید هزینه شرکتها به نوعی جبران شود.
,
نرخهای فعلی که شرکتهای حمل و نقل ریلی برای جابهجایی در مسیرهای مختلف از مسافران اخذ میکنند بر اساس نوع مسیر، مسافت و نوع قطار و خدماتی است که در طول مسیر به مسافران ارائه میدهند.
,
این قیمتها به شرح زیر است:
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
تهران - مشهد |
ترنست |
374500 |
تهران - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
220000 |
تهران - شاهرود |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
110000 |
تهران - شاهرود |
اتوبوسی 96 |
70000 |
تهران - مشهد(عادی) |
دانمارکی 54+ 96 |
155000+ 120000 |
تهران - نیشابور-تربیت حیدریه |
دانمارکی 55+80 |
127000+120000 |
تهران - مشهد |
اتوبوسی70 |
140000 |
تهران - مشهد |
اسپانیایی 66/اسپانیایی تبدیل 60 |
225000+252500 |
تهران - مشهد |
دانمارکی54 |
155000 |
تهران - مشهد |
دلیجان44(بازسازی) |
345000 |
تهران - مشهد |
سفیر |
(365000+210000+175000) |
تهران - مشهد |
پارسی60 |
280000 |
تهران - مشهد |
غزال 40 |
450000 |
تهران - مشهد |
سیمرغ 32 |
400000 |
تهران - مشهد |
سبز 32 |
400000 |
تهران - مشهد |
آلمانی 36 |
390000 |
تهران - مشهد |
نور 40 |
510000 |
تهران - مشهد |
دلیجان 44 |
280000 |
تهران - مشهد |
نگین 66+نگین 36 |
390000/ 280000 |
تهران - مشهد |
درجه 2 خواب 66 |
180000 |
طبس - مشهد |
درجه 2 خواب 66+ 96 |
125000+80000 |
اصفهان - مشهد |
غزال 40/ نور 40 |
550000+600000 |
تبریز - مشهد |
تبدیلی66 +خلیج فارس 44 |
220000+500000 |
تبریز - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 + اسپانیایی 32 |
398000+590000 |
مهاباد - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
360000 |
اهواز - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
سمنان - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
155000 |
شاهرود - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
110000 |
تهران - نیشابور- تربیت حیدریه |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
127000+120000 |
شبستر - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
ملایر - مشهد |
خلیج فارس44 |
450000 |
قم - مشهد |
پارسی 60 / (آلمانی32 + دانمارکی 54) |
200000 / (4275000+ 187500) |
زنجان - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 55 |
260000+195000 |
قزوین - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 56 |
190000+150000 |
کرج - مشهد |
درجه دو خواب 66 |
190000 |
کاشان - مشهد |
پلور سبز40 |
480000 |
یزد - مشهد |
غزال40 |
428000 |
کرمان - مشهد |
پارسی 60 / غزال 40 |
300000+460000 |
بندرعباس - مشهد |
غزال40 |
580000 |
ساری - مشهد |
دلیجان44 |
285000 |
شیراز- مشهد |
مارال+ پلور سبز 40 |
600000 + 600000 |
مشهد - سرخس |
ریل باس |
60000 |
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
تهران - مشهد |
ترنست |
374500 |
تهران - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
220000 |
تهران - شاهرود |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
110000 |
تهران - شاهرود |
اتوبوسی 96 |
70000 |
تهران - مشهد(عادی) |
دانمارکی 54+ 96 |
155000+ 120000 |
تهران - نیشابور-تربیت حیدریه |
دانمارکی 55+80 |
127000+120000 |
تهران - مشهد |
اتوبوسی70 |
140000 |
تهران - مشهد |
اسپانیایی 66/اسپانیایی تبدیل 60 |
225000+252500 |
تهران - مشهد |
دانمارکی54 |
155000 |
تهران - مشهد |
دلیجان44(بازسازی) |
345000 |
تهران - مشهد |
سفیر |
(365000+210000+175000) |
تهران - مشهد |
پارسی60 |
280000 |
تهران - مشهد |
غزال 40 |
450000 |
تهران - مشهد |
سیمرغ 32 |
400000 |
تهران - مشهد |
سبز 32 |
400000 |
تهران - مشهد |
آلمانی 36 |
390000 |
تهران - مشهد |
نور 40 |
510000 |
تهران - مشهد |
دلیجان 44 |
280000 |
تهران - مشهد |
نگین 66+نگین 36 |
390000/ 280000 |
تهران - مشهد |
درجه 2 خواب 66 |
180000 |
طبس - مشهد |
درجه 2 خواب 66+ 96 |
125000+80000 |
اصفهان - مشهد |
غزال 40/ نور 40 |
550000+600000 |
تبریز - مشهد |
تبدیلی66 +خلیج فارس 44 |
220000+500000 |
تبریز - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 + اسپانیایی 32 |
398000+590000 |
مهاباد - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
360000 |
اهواز - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
سمنان - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
155000 |
شاهرود - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
110000 |
تهران - نیشابور- تربیت حیدریه |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
127000+120000 |
شبستر - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
ملایر - مشهد |
خلیج فارس44 |
450000 |
قم - مشهد |
پارسی 60 / (آلمانی32 + دانمارکی 54) |
200000 / (4275000+ 187500) |
زنجان - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 55 |
260000+195000 |
قزوین - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 56 |
190000+150000 |
کرج - مشهد |
درجه دو خواب 66 |
190000 |
کاشان - مشهد |
پلور سبز40 |
480000 |
یزد - مشهد |
غزال40 |
428000 |
کرمان - مشهد |
پارسی 60 / غزال 40 |
300000+460000 |
بندرعباس - مشهد |
غزال40 |
580000 |
ساری - مشهد |
دلیجان44 |
285000 |
شیراز- مشهد |
مارال+ پلور سبز 40 |
600000 + 600000 |
مشهد - سرخس |
ریل باس |
60000 |
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
,
نام | ,
نوع قطار | ,
بهای بلیت(ریال) | ,
تهران - مشهد |
ترنست |
374500 |
,
تهران - مشهد | ,
ترنست | ,
374500 | ,
تهران - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
220000 |
,
تهران - مشهد | ,
اتوبوسی دو طبقه 108 | ,
220000 | ,
تهران - شاهرود |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
110000 |
,
تهران - شاهرود | ,
اتوبوسی دوطبقه 108 | ,
110000 | ,
تهران - شاهرود |
اتوبوسی 96 |
70000 |
,
تهران - شاهرود | ,
اتوبوسی 96 | ,
70000 | ,
تهران - مشهد(عادی) |
دانمارکی 54+ 96 |
155000+ 120000 |
,
تهران - مشهد(عادی) | ,
دانمارکی 54+ 96 | ,
155000+ 120000 | ,
تهران - نیشابور-تربیت حیدریه |
دانمارکی 55+80 |
127000+120000 |
,
تهران - نیشابور-تربیت حیدریه | ,
دانمارکی 55+80 | ,
127000+120000 | ,
تهران - مشهد |
اتوبوسی70 |
140000 |
,
تهران - مشهد | ,
اتوبوسی70 | ,
140000 | ,
تهران - مشهد |
اسپانیایی 66/اسپانیایی تبدیل 60 |
225000+252500 |
,
تهران - مشهد | ,
اسپانیایی 66/اسپانیایی تبدیل 60 | ,
225000+252500 | ,
تهران - مشهد |
دانمارکی54 |
155000 |
,
تهران - مشهد | ,
دانمارکی54 | ,
155000 | ,
تهران - مشهد |
دلیجان44(بازسازی) |
345000 |
,
تهران - مشهد | ,
دلیجان44(بازسازی) | ,
345000 | ,
تهران - مشهد |
سفیر |
(365000+210000+175000) |
,
تهران - مشهد | ,
سفیر | ,
(365000+210000+175000) | ,
تهران - مشهد |
پارسی60 |
280000 |
,
تهران - مشهد | ,
پارسی60 | ,
280000 | ,
تهران - مشهد |
غزال 40 |
450000 |
,
تهران - مشهد | ,
غزال 40 | ,
450000 | ,
تهران - مشهد |
سیمرغ 32 |
400000 |
,
تهران - مشهد | ,
سیمرغ 32 | ,
400000 | ,
تهران - مشهد |
سبز 32 |
400000 |
,
تهران - مشهد | ,
سبز 32 | ,
400000 | ,
تهران - مشهد |
آلمانی 36 |
390000 |
,
تهران - مشهد | ,
آلمانی 36 | ,
390000 | ,
تهران - مشهد |
نور 40 |
510000 |
,
تهران - مشهد | ,
نور 40 | ,
510000 | ,
تهران - مشهد |
دلیجان 44 |
280000 |
,
تهران - مشهد | ,
دلیجان 44 | ,
280000 | ,
تهران - مشهد |
نگین 66+نگین 36 |
390000/ 280000 |
,
تهران - مشهد | ,
نگین 66+نگین 36 | ,
390000/ 280000 | ,
تهران - مشهد |
درجه 2 خواب 66 |
180000 |
,
تهران - مشهد | ,
درجه 2 خواب 66 | ,
180000 | ,
طبس - مشهد |
درجه 2 خواب 66+ 96 |
125000+80000 |
,
طبس - مشهد | ,
درجه 2 خواب 66+ 96 | ,
125000+80000 | ,
اصفهان - مشهد |
غزال 40/ نور 40 |
550000+600000 |
,
اصفهان - مشهد | ,
غزال 40/ نور 40 | ,
550000+600000 | ,
تبریز - مشهد |
تبدیلی66 +خلیج فارس 44 |
220000+500000 |
,
تبریز - مشهد | ,
تبدیلی66 +خلیج فارس 44 | ,
220000+500000 | ,
تبریز - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 + اسپانیایی 32 |
398000+590000 |
,
تبریز - مشهد | ,
اسپانیایی تبدیلی 60 + اسپانیایی 32 | ,
398000+590000 | ,
مهاباد - مشهد |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
360000 |
,
مهاباد - مشهد | ,
اسپانیایی تبدیلی 60 | ,
360000 | ,
اهواز - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
,
اهواز - مشهد | ,
پارسی60 | ,
470000 | ,
سمنان - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
155000 |
,
سمنان - مشهد | ,
اتوبوسی دو طبقه 108 | ,
155000 | ,
شاهرود - مشهد |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
110000 |
,
شاهرود - مشهد | ,
اتوبوسی دو طبقه 108 | ,
110000 | ,
تهران - نیشابور- تربیت حیدریه |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
127000+120000 |
,
تهران - نیشابور- تربیت حیدریه | ,
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 | ,
127000+120000 | ,
شبستر - مشهد |
پارسی60 |
470000 |
,
شبستر - مشهد | ,
پارسی60 | ,
470000 | ,
ملایر - مشهد |
خلیج فارس44 |
450000 |
,
ملایر - مشهد | ,
خلیج فارس44 | ,
450000 | ,
قم - مشهد |
پارسی 60 / (آلمانی32 + دانمارکی 54) |
200000 / (4275000+ 187500) |
,
قم - مشهد | ,
پارسی 60 / (آلمانی32 + دانمارکی 54) | ,
200000 / (4275000+ 187500) | ,
زنجان - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 55 |
260000+195000 |
,
زنجان - مشهد | ,
آلمانی 32 + دانمارکی 55 | ,
260000+195000 | ,
قزوین - مشهد |
آلمانی 32 + دانمارکی 56 |
190000+150000 |
,
قزوین - مشهد | ,
آلمانی 32 + دانمارکی 56 | ,
190000+150000 | ,
کرج - مشهد |
درجه دو خواب 66 |
190000 |
,
کرج - مشهد | ,
درجه دو خواب 66 | ,
190000 | ,
کاشان - مشهد |
پلور سبز40 |
480000 |
,
کاشان - مشهد | ,
پلور سبز40 | ,
480000 | ,
یزد - مشهد |
غزال40 |
428000 |
,
یزد - مشهد | ,
غزال40 | ,
428000 | ,
کرمان - مشهد |
پارسی 60 / غزال 40 |
300000+460000 |
,
کرمان - مشهد | ,
پارسی 60 / غزال 40 | ,
300000+460000 | ,
بندرعباس - مشهد |
غزال40 |
580000 |
,
بندرعباس - مشهد | ,
غزال40 | ,
580000 | ,
ساری - مشهد |
دلیجان44 |
285000 |
,
ساری - مشهد | ,
دلیجان44 | ,
285000 | ,
شیراز- مشهد |
مارال+ پلور سبز 40 |
600000 + 600000 |
,
شیراز- مشهد | ,
مارال+ پلور سبز 40 | ,
600000 + 600000 | ,
مشهد - سرخس |
ریل باس |
60000 |
,
مشهد - سرخس | ,
ریل باس | ,
60000 | ,
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
تهران - اراک |
ترنست |
140000 |
تهران - اهواز |
دانمارکی54+ اتوبوسی 80 |
135000+65000 |
تهران - خرمشهر |
(پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 |
(295000+400000)/ 390000 |
تهران - اهواز |
پلور سبز 40 |
290000 |
خرمشهر - اهواز |
ریل باس |
25000 |
اندیمشک - اهواز |
ریل باس |
30000 |
تهران - تبریز |
سبز32 |
300000 |
تهران - تبریز |
تبدیلی 66 + آلمانی 36 |
170000+260000 |
تهران - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
192000 |
کرج - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
140000 |
تهران - مراغه |
تبدیلی 66 + آلمانی 32 |
160000+210000 |
تهران - مراغه |
درجه دو خواب 66 |
130000 |
تهران - زنجان |
ترنست |
110000 |
تهران - میانه |
ترنست |
130000 |
تهران - میانه |
اتوبوس70 |
75000 |
تهران - میانه |
اتوبوسی72 |
110000 |
تهران - شیراز |
(پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 |
(360000+ 556000)/ 400000/ 400000 |
شیراز - اصفهان |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
140000 |
شیراز - اصفهان |
پارسی60 + نور40 |
160000+ 220000 |
تهران - یزد |
ترنست |
200000 |
تهران - یزد |
پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 |
230000+ 150000 |
یزد - کرمان |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
100000 |
تهران - کرمان |
پارسی 60 /نور 40 |
259000/ 450000 |
تهران - زاهدان |
پارسی 60 |
400000 |
تهران - بندرعباس |
پارسی 60 |
330000 |
تهران - بندرعباس |
غزال40 |
555000 |
یزد - بندرعباس |
پارسی 60 |
240000 |
اصفهان - بندرعباس |
پارسی 60 |
290000 |
تهران - ساری |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
80000+60000 |
تهران - گرگان |
درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 |
120000+75000 |
تهران - گرگان |
پارسی 60 |
150000 |
تهران - فیروزکوه |
اتوبوسی 72 |
25000 |
گرگان - پل سفید |
ریل باس |
60000 |
تهران - جمکران |
اتوبوسی 96 |
25000 |
تهران - قم |
اتوبوسی96 |
25000 |
تهران - پیشوا |
ریل باس |
15000 |
تهران - آنکارا |
آلمانی36 |
1200000 |
تبریز - وان |
درجه دو خواب66 |
300000 |
تبریز - جلفا |
اتوبوسی96 |
25000 |
تبریز - تربیت معلم |
ریل باس |
10000 |
اندیمشک - دورود |
اتوبوسی96 |
15000 |
دورود - چمسنگر |
اتوبوس70 |
7000 |
دورود - سپیدشت |
اتوبوس70 |
7000 |
کارون - بندرماهشهر |
ریل باس |
25000 |
تهران - شهرپرند |
اتوبوسی80 |
3500 |
تهران - شهرپرند |
ریل باس |
8000 |
تهران - سمنان |
ریل باس |
70000 |
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
تهران - اراک |
ترنست |
140000 |
تهران - اهواز |
دانمارکی54+ اتوبوسی 80 |
135000+65000 |
تهران - خرمشهر |
(پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 |
(295000+400000)/ 390000 |
تهران - اهواز |
پلور سبز 40 |
290000 |
خرمشهر - اهواز |
ریل باس |
25000 |
اندیمشک - اهواز |
ریل باس |
30000 |
تهران - تبریز |
سبز32 |
300000 |
تهران - تبریز |
تبدیلی 66 + آلمانی 36 |
170000+260000 |
تهران - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
192000 |
کرج - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
140000 |
تهران - مراغه |
تبدیلی 66 + آلمانی 32 |
160000+210000 |
تهران - مراغه |
درجه دو خواب 66 |
130000 |
تهران - زنجان |
ترنست |
110000 |
تهران - میانه |
ترنست |
130000 |
تهران - میانه |
اتوبوس70 |
75000 |
تهران - میانه |
اتوبوسی72 |
110000 |
تهران - شیراز |
(پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 |
(360000+ 556000)/ 400000/ 400000 |
شیراز - اصفهان |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
140000 |
شیراز - اصفهان |
پارسی60 + نور40 |
160000+ 220000 |
تهران - یزد |
ترنست |
200000 |
تهران - یزد |
پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 |
230000+ 150000 |
یزد - کرمان |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
100000 |
تهران - کرمان |
پارسی 60 /نور 40 |
259000/ 450000 |
تهران - زاهدان |
پارسی 60 |
400000 |
تهران - بندرعباس |
پارسی 60 |
330000 |
تهران - بندرعباس |
غزال40 |
555000 |
یزد - بندرعباس |
پارسی 60 |
240000 |
اصفهان - بندرعباس |
پارسی 60 |
290000 |
تهران - ساری |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
80000+60000 |
تهران - گرگان |
درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 |
120000+75000 |
تهران - گرگان |
پارسی 60 |
150000 |
تهران - فیروزکوه |
اتوبوسی 72 |
25000 |
گرگان - پل سفید |
ریل باس |
60000 |
تهران - جمکران |
اتوبوسی 96 |
25000 |
تهران - قم |
اتوبوسی96 |
25000 |
تهران - پیشوا |
ریل باس |
15000 |
تهران - آنکارا |
آلمانی36 |
1200000 |
تبریز - وان |
درجه دو خواب66 |
300000 |
تبریز - جلفا |
اتوبوسی96 |
25000 |
تبریز - تربیت معلم |
ریل باس |
10000 |
اندیمشک - دورود |
اتوبوسی96 |
15000 |
دورود - چمسنگر |
اتوبوس70 |
7000 |
دورود - سپیدشت |
اتوبوس70 |
7000 |
کارون - بندرماهشهر |
ریل باس |
25000 |
تهران - شهرپرند |
اتوبوسی80 |
3500 |
تهران - شهرپرند |
ریل باس |
8000 |
تهران - سمنان |
ریل باس |
70000 |
,
نام |
نوع قطار |
بهای بلیت(ریال) |
,
نام | ,
نوع قطار | ,
بهای بلیت(ریال) | ,
تهران - اراک |
ترنست |
140000 |
,
تهران - اراک | ,
ترنست | ,
140000 | ,
تهران - اهواز |
دانمارکی54+ اتوبوسی 80 |
135000+65000 |
,
تهران - اهواز | ,
دانمارکی54+ اتوبوسی 80 | ,
135000+65000 | ,
تهران - خرمشهر |
(پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 |
(295000+400000)/ 390000 |
,
تهران - خرمشهر | ,
(پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 | ,
(295000+400000)/ 390000 | ,
تهران - اهواز |
پلور سبز 40 |
290000 |
,
تهران - اهواز | ,
پلور سبز 40 | ,
290000 | ,
خرمشهر - اهواز |
ریل باس |
25000 |
,
خرمشهر - اهواز | ,
ریل باس | ,
25000 | ,
اندیمشک - اهواز |
ریل باس |
30000 |
,
اندیمشک - اهواز | ,
ریل باس | ,
30000 | ,
تهران - تبریز |
سبز32 |
300000 |
,
تهران - تبریز | ,
سبز32 | ,
300000 | ,
تهران - تبریز |
تبدیلی 66 + آلمانی 36 |
170000+260000 |
,
تهران - تبریز | ,
تبدیلی 66 + آلمانی 36 | ,
170000+260000 | ,
تهران - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
192000 |
,
تهران - تبریز | ,
اسپانیایی تبدیلی 60 | ,
192000 | ,
کرج - تبریز |
اسپانیایی تبدیلی 60 |
140000 |
,
کرج - تبریز | ,
اسپانیایی تبدیلی 60 | ,
140000 | ,
تهران - مراغه |
تبدیلی 66 + آلمانی 32 |
160000+210000 |
,
تهران - مراغه | ,
تبدیلی 66 + آلمانی 32 | ,
160000+210000 | ,
تهران - مراغه |
درجه دو خواب 66 |
130000 |
,
تهران - مراغه | ,
درجه دو خواب 66 | ,
130000 | ,
تهران - زنجان |
ترنست |
110000 |
,
تهران - زنجان | ,
ترنست | ,
110000 | ,
تهران - میانه |
ترنست |
130000 |
,
تهران - میانه | ,
ترنست | ,
130000 | ,
تهران - میانه |
اتوبوس70 |
75000 |
,
تهران - میانه | ,
اتوبوس70 | ,
75000 | ,
تهران - میانه |
اتوبوسی72 |
110000 |
,
تهران - میانه | ,
اتوبوسی72 | ,
110000 | ,
تهران - شیراز |
(پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 |
(360000+ 556000)/ 400000/ 400000 |
,
تهران - شیراز | ,
(پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 | ,
(360000+ 556000)/ 400000/ 400000 | ,
شیراز - اصفهان |
اتوبوسی دوطبقه 108 |
140000 |
,
شیراز - اصفهان | ,
اتوبوسی دوطبقه 108 | ,
140000 | ,
شیراز - اصفهان |
پارسی60 + نور40 |
160000+ 220000 |
,
شیراز - اصفهان | ,
پارسی60 + نور40 | ,
160000+ 220000 | ,
تهران - یزد |
ترنست |
200000 |
,
تهران - یزد | ,
ترنست | ,
200000 | ,
تهران - یزد |
پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 |
230000+ 150000 |
,
تهران - یزد | ,
پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 | ,
230000+ 150000 | ,
یزد - کرمان |
اتوبوسی دو طبقه 108 |
100000 |
,
یزد - کرمان | ,
اتوبوسی دو طبقه 108 | ,
100000 | ,
تهران - کرمان |
پارسی 60 /نور 40 |
259000/ 450000 |
,
تهران - کرمان | ,
پارسی 60 /نور 40 | ,
259000/ 450000 | ,
تهران - زاهدان |
پارسی 60 |
400000 |
,
تهران - زاهدان | ,
پارسی 60 | ,
400000 | ,
تهران - بندرعباس |
پارسی 60 |
330000 |
,
تهران - بندرعباس | ,
پارسی 60 | ,
330000 | ,
تهران - بندرعباس |
غزال40 |
555000 |
,
تهران - بندرعباس | ,
غزال40 | ,
555000 | ,
یزد - بندرعباس |
پارسی 60 |
240000 |
,
یزد - بندرعباس | ,
پارسی 60 | ,
240000 | ,
اصفهان - بندرعباس |
پارسی 60 |
290000 |
,
اصفهان - بندرعباس | ,
پارسی 60 | ,
290000 | ,
تهران - ساری |
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 |
80000+60000 |
,
تهران - ساری | ,
دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 | ,
80000+60000 | ,
تهران - گرگان |
درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 |
120000+75000 |
,
تهران - گرگان | ,
درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 | ,
120000+75000 | ,
تهران - گرگان |
پارسی 60 |
150000 |
,
تهران - گرگان | ,
پارسی 60 | ,
150000 | ,
تهران - فیروزکوه |
اتوبوسی 72 |
25000 |
,
تهران - فیروزکوه | ,
اتوبوسی 72 | ,
25000 | ,
گرگان - پل سفید |
ریل باس |
60000 |
,
گرگان - پل سفید | ,
ریل باس | ,
60000 | ,
تهران - جمکران |
اتوبوسی 96 |
25000 |
,
تهران - جمکران | ,
اتوبوسی 96 | ,
25000 | ,
تهران - قم |
اتوبوسی96 |
25000 |
,
تهران - قم | ,
اتوبوسی96 | ,
25000 | ,
تهران - پیشوا |
ریل باس |
15000 |
,
تهران - پیشوا | ,
ریل باس | ,
15000 | ,
تهران - آنکارا |
آلمانی36 |
1200000 |
,
تهران - آنکارا | ,
آلمانی36 | ,
1200000 | ,
تبریز - وان |
درجه دو خواب66 |
300000 |
,
تبریز - وان | ,
درجه دو خواب66 | ,
300000 | ,
تبریز - جلفا |
اتوبوسی96 |
25000 |
,
تبریز - جلفا | ,
اتوبوسی96 | ,
25000 | ,
تبریز - تربیت معلم |
ریل باس |
10000 |
,
تبریز - تربیت معلم | ,
ریل باس | ,
10000 | ,
اندیمشک - دورود |
اتوبوسی96 |
15000 |
,
اندیمشک - دورود | ,
اتوبوسی96 | ,
15000 | ,
دورود - چمسنگر |
اتوبوس70 |
7000 |
,
دورود - چمسنگر | ,
اتوبوس70 | ,
7000 | ,
دورود - سپیدشت |
اتوبوس70 |
7000 |
,
دورود - سپیدشت | ,
اتوبوس70 | ,
7000 | ,
کارون - بندرماهشهر |
ریل باس |
25000 |
,
کارون - بندرماهشهر | ,
ریل باس | ,
25000 | ,
تهران - شهرپرند |
اتوبوسی80 |
3500 |
,
تهران - شهرپرند | ,
اتوبوسی80 | ,
3500 | ,
تهران - شهرپرند |
ریل باس |
8000 |
,
تهران - شهرپرند | ,
ریل باس | ,
8000 | ,
تهران - سمنان |
ریل باس |
70000 |
,
تهران - سمنان | ,
ریل باس | ,
70000 | ,
منبع:ایسنا
,
انتهای پیام/
]