بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت روز جهانی قدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ   قصص/5

,

 

,

بی شک روز قدس یکی از جاودانه ترین میراث های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره است. تقارن روز جهانی مقابله با استکبارهای پوشالی و کف آلود و حمایت جهانی از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین با ایام لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است.

,

در بحبوحه ی کنونی که جهان به سوی طلوع انسانیت و بیداری اسلامی پیش می رود، هر لحظه ای که از زمان می­گذرد به روزهای آزادی و افول مستکبرانی چون اسرائیل غاصب و همدستان جنایت کارش نزدیک می شویم.

,

بیداری اسلامی که امروز سراسر منطقه را فرا گرفته و دست بر گریبان حاکمان ظالم، دیکتاتور و زورگوی گذاشته است نشان از عزم ملت ها و همبستگی و هم پیمانی مسلمین در قبال هرگونه ستم و سلطه را دارد.

,

رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته ی زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می شوند و تنها از خود چهره ای منفور، ضعیف و منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت.

,

هم اکنون غبار سیاه و پلید تفکر " اسراییل از نیل تا فرات" در حال فرو نشستن و آرمان واقعی و عظیم " فلسطین   از نهر تا بحر" به سرعت در حال طلوع است.

,

دول جنایتکار و منفوری که امروز با ذاتی کثیف و خونخوار سعی دارند تا خود را در ردای حقوق بشر جای دهند با اعمال دسیسه های پست فطرتانه و بدور از انسانیتشان به کشتار مردم بی گناه در سوریه می پردازند و خود را حامی آنان می خوانند.

,

هرچند که این بی رحمی ها و جنایات محدود به سوریه نیست، و این دست های پلید هرروز در آستین یک کشور قرار می گیرند و وقیحانه قشر مردم و بیگناه جوامع را وحشیانه به قتل رسانده و به خاک و خون می کشند.

,

 

,

غافل ازینکه این خون ها غیر از آبیاری درخت تنومند این انقلاب ها و سریع تر به ثمر رساندن آن حاصل دیگری ندارد. ملت بیگناه مصر و یمن و بحرین مثتسنی ازین دسیسه ها نیستند.

, غافل ازینکه این خون ها غیر از آبیاری درخت تنومند این انقلاب ها و سریع تر به ثمر رساندن آن حاصل دیگری ندارد. ملت بیگناه مصر و یمن و بحرین مثتسنی ازین دسیسه ها نیستند.,

روز قدس، جمعه ی پایانی ماه رحمت و برکت خداوند و بهار نزول قرآن، روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادیخواهان و مستضعفین همه ی جهان از فلسطین و مظلومیت است.

,

متخصصین، مهندسین سختکوش و بسیجیان غیور این آب و خاک و مرز و بوم در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، در  حمایت از مظلومیت و اعلام و انزجار از سلطه طلبی و خونخواری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا به جهان و جهانیان بفهمانند که قبله ی نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید جور و ستم باقی نمی ماند.

,

در پایان سازمان بسیج مهندسین صنعتی با بزرگداشت این روز بزرگ از تک تک آحاد مردم دعوت می کند تا با تجمع و راهپیمایی در این روز بار دیگر سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدور ایشان بزنند و با خلق حماسه ای دیگر وحدت و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به رخ یاوه گویان و ددمنشان پلیدی چون آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بکشند.

,

 

,

والسلام علیکم و علی عباده الله الصالحین

, والسلام علیکم و علی عباده الله الصالحین,

سازمان بسیج مهندسین صنعتی

,

9/5/92

,

انتهای پیام/

,

 

]
سازمان بسیج مهندسین صنعتی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: بی شک روز قدس یکی از جاودانه ترین میراث های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره است و تقارن روز جهانی مقابله با استکبارهای پوشالی و کف آلود و حمایت جهانی از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین با ایام لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است.