مشایی: به دفتر رئیس‌جمهور سابق می‌روم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا اسفند‌یار رحیم‌مشایی مشاور ارشد رئیس ‌جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیتش بعد از دولت دهم، گفت: پس از پایان کار دولت، به دفتر رئیس‌جمهور سابق خواهم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا شما جزو هیئت امنای دانشگاه بین‌المللی «ایرانیان» خواهید بود یا نه، گفت: من از مدت‌ها قبل و از سال 89 رئیس هیئت امنای این مجتمع بودم و البته بعد از این هم عضو هیئت امنا خواهم بود.

,

مشایی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه بنا به برخی مقررات باید اعضای هیئت ‌‌امنای دانشگاه‌ها عضو هیئت علمی باشند، گفت: اینچنین نیست و این مسأله بستگی به اساسنامه خود دانشگاه دارد.

,

وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته من علاقه‌ای ندارم که رئیس هیئت امنای این دانشگاه باشم.

,

مشاور ارشد احمدی‌نژاد همچنین درباره اینکه این دانشگاه در چه رشته‌هایی پذیرش دانشجو خواهد داشت، گفت: این دانشگاه در تمامی رشته‌ها اعم از انسانی و فنی پذیرش دانشجو خواهد داشت و یک دانشگاه جامع است.

,

مشایی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که پرسید آیا محل دفتر رئیس ‌جمهور سابق در میدان ونک خواهد بود، گفت: من از این مسأله اطلاعی ندارم.

,

انتهای پیام/

]
اسفند‌یار رحیم‌مشایی با اعلام خبر عضویتش در هیئت امنای دانشگاه ایرانیان که احمدی‌نژاد آن را تأسیس کرده، گفت: پس از پایان دولت دهم، به دفتر رئیس‌جمهور سابق می‌روم.