ایران اسلامی همنوا با جهان، یکصدا مرگ بر اسرائیل بود
[

*محمدی‌زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:اهل فتنه در نظام جایی ندارند/مجلس نباید فتنه‌گران را در خود جای دهد.

,

*نجار: رژیم اشغالگر قدس باید بداند باطل از بین رفتنی است و آنان قطعا روزی مجبور خواهند شد که سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلی‌اش برگردانند.

,

*آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان دقایقی پیش در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.

,

*قطعنامه پایانی راهپیمایان روز جهانی قدس در ایران صادر شد؛ مردم ایران در این قطعنامه تاکید کردند:حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی و نیز سوریه و لبنان و تلاش برای محو غده سرطانی اسراییل را همچنان اولویت اول جهان اسلام می‌دانیم.

,

*هاشمی رفسنجانی: فلسطینی‌ها با این حمایت‌ها روحیه می‌گیرند/ این راهپیمایی یکی از اقدامات ضروری است که بحمدالله مردم از اول انقلاب با نامگذاری امام راحل، تا حالا آن را انجام می دهند.

,

*سخنرانی محمد احمدی نژاد، رئیس جمهوری آغاز شد.

,

*سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی روز قدس حاضر شد.

,

*تعدادی از مردم  که تابوت رژیم صهیونیستی را بر دست گرفته بودند و بر روی این تابوت تصاویر اوباما، شیمون‌ پرز و برخی سران عرب نقش بسته بود به آتش کشیدند.

,

*شبکه اطلاع رسانی دانا، از شهرهای مختلف کشور گزارش می‌دهند که حضور مردم در شهرها و محل‌های برگزاری راهپیمایی، پرشور است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،,

*آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز از چهار راه ولیعصر (عج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

,

*محمدرضا عارف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و معاول اول دولت اصلاحات نیز در راهپیمایی روز قدس در تهران شرکت کرد.

,

*همزمان با ورود محمود احمدی‌نژاد در راهپیمایی روز قدس، راهپیمایان با مشاهده رئیس‌جمهور با سر دادن شعار تشکر تشکر از وی استقبال کردند.

,

*سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تقاطع خیابان حافظ و انقلاب (چهار راه کالج) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

,

*روزه‌داران تهرانی با در دست داشتن نوشته‌هایی توهین به ساحت صحابه پیامبر (ص) را محکوم کرده و به اهانت کنندگان هشدار دادند.

,

*آیت الله حسین نوری همدانی همگام با مردم مومن و روزه‌دار دقایقی پیش با حضور در خیابان ارم قم به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

,

*آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با حضور در خیابان ارم قم، به خیل عظیم راهپیمایان در روز جهانی قدس پیوست.

, آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با حضور در خیابان ارم قم، به خیل عظیم راهپیمایان در روز جهانی قدس پیوست.,

*محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آخرین حضور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس در کسوت رئیس‌جمهور از خیابان 12 فروردین وارد خیابان انقلاب شد و به خیل مردم پیوست.

, محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آخرین حضور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس در کسوت رئیس‌جمهور از خیابان 12 فروردین وارد خیابان انقلاب شد و به خیل مردم پیوست.,

*حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری منتخب ملت ایران از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ (چهار راه کالج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

, حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری منتخب ملت ایران از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ (چهار راه کالج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.,

*هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دقایقی پیش از چهار راه کالج در بین راهپیمایان تهرانی حضور یافت.

, هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دقایقی پیش از چهار راه کالج در بین راهپیمایان تهرانی حضور یافت.,

*تقدیر استاندار تهران از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس/ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همیشه همراه با بصیرت و شعور بوده است و امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد راهپیمایی باشکوهی از سوی مردم هستیم.

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همیشه همراه با بصیرت و شعور بوده است و امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد راهپیمایی باشکوهی از سوی مردم هستیم.,

*گروهی از دانشجویان ایرانی با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت خود از دولت و ملت سوریه از دخالت نظامی برخی کشورهای منطقه در امور سوریه انتقاد کردند.

,

*جمعی از راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار سران فتنه باید محاکمه شوند خواستار برخورد دستگاه قضایی با آنها شدند. 

, *, جمعی از راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار سران فتنه باید محاکمه شوند خواستار برخورد دستگاه قضایی با آنها شدند. ,

*راهپیمایان تهرانی پرچم‌هایی به رنگ کشورمان و همچنین پرچم کشورهای لبنان و سوریه را در دست دارند./ مردم خدا جو و روزه‌دار تهرانی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می‌کنند.

,

*اجرای برنامه با عنوان «حماسه مقاومت و بیداری/ برنامه‌های متنوعی در مسیر راهپیمایان قرار گرفته است که یکی از این برنامه‌ها در چهاراه ولیعصر با عنوان «سرزمین فلسطینیان، فلسطین و حماسه مقاومت و بیداری» در چهارراه ولیعصر به اجرای برنامه می‌پردازند.

, اجرای برنامه با عنوان «حماسه مقاومت و بیداری/ , اجرای برنامه با عنوان «حماسه مقاومت و بیداری,

*شبکه خبری press tv گزارش داده که قرار است راهپیمایی امروز جمعه، 2 آگوست در بیش از 80 کشور دنیا برگزار شود.

, press tv,

*مردم از اولین ساعات روز در این محل حضور پرشوری دارند / پرچم حزب الله و فلسطین در دست راهپیمایان

, پرچم حزب الله و فلسطین در دست راهپیمایان,

*چند تن از جوانان ورزشکار همزمان با آغاز راهپیمایی روز قدس طی حرکت‌های نمایشی با توپ فوتبال حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند./ نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر نیز اورژانس در محل های معین مستقر شده اند.

,
 
,

*پرچم‌های آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس در مسیر راهپیمایی روز قدس زیر پای مردم قرار دارد.

, *, پرچم‌های آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس در مسیر راهپیمایی روز قدس زیر پای مردم قرار دارد.,

*از ساعت ۱۰:۳۰ صبح گروه‌های گسترده مردمی با حمل پلاکاردها و شعار مرگ بر اسرائیل در مقابل دانشگاه تهران راهپیمایی خود را آغاز کردند. مردم با حمل پلاکاردهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند.

, *از ساعت ۱۰:۳۰ صبح گروه‌های گسترده مردمی با حمل پلاکاردها و شعار مرگ بر اسرائیل در مقابل دانشگاه تهران راهپیمایی خود را آغاز کردند. مردم با حمل پلاکاردهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند. ,

*راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم تهران در مسیرهای هشت‌گانه که قرار است به دانشگاه تهران منتهی شود، آغاز شد.

, *راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم تهران در مسیرهای هشت‌گانه که قرار است به دانشگاه تهران منتهی شود،, آغاز شد, . ,

*مردم روزه دار تهرانی از دقایقی پیش و قبل از‌ آغاز رسمی مراسم در مسیرهای ۹ گانه منتهی به دانشگاه تهران محل اجتماع راهپیمایی کنندگان حضور یافته و منتظر آغاز رسمی مراسم هستند.

, *, مردم روزه دار تهرانی از دقایقی پیش و قبل از‌ آغاز رسمی مراسم در مسیرهای ۹ گانه منتهی به دانشگاه تهران محل اجتماع راهپیمایی کنندگان حضور یافته و منتظر آغاز رسمی مراسم هستند, . ,

*خطیب نماز جمعه این هفته آیت‌الله خاتمی خواهد بود و سخنران مراسم همانند سنوات‌گذشته محمود احمدی نژاد رئیس جمهور‌کشورمان است.

, آیت‌الله خاتمی, , , محمود احمدی نژاد, محمود احمدی نژاد, رئیس جمهور‌کشورمان , رئیس جمهور‌کشورمان ,

*راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 770 شهر‌کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود و 80 کشور جهان نیز راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کنند.

,

*مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر اعلام شده است:

,

مسیر شماره 1 : مسجد امام حسین (علیه‌ السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 1 , مسیر شماره 1 ,

مسیر شماره 2 : مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 2, مسیر شماره 2,

مسیر شماره 3 : مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی‌عصر (عجل‌ الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 3 , مسیر شماره 3 ,

مسیر شماره 4 : مسجد امام زمان (عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 4 , مسیر شماره 4 ,

مسیر شماره 5 : مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌ السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 5 , مسیر شماره 5 ,

مسیر شماره 6 : مسجد المهدی (عجل‌ الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 6, مسیر شماره 6,

مسیر شماره 7 : مسجد الجواد (علیه‌ السلام)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 7 , مسیر شماره 7 ,

مسیر شماره 8 : مسجد امام جعفر صادق (علیه‌ السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 8 , مسیر شماره 8 ,

مسیر شماره 9 : مسجد حضرت امیر (علیه‌ السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

, مسیر شماره 9, مسیر شماره 9,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت «10:30 صبح» امروز از مسیرهای نُه‌گانه به‌سمت میعادگاه نمازجمعه تهران (دانشگاه تهران) با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا]
راهپیمایی سراسری روز جهان قدس در شهرهای مختلف کشور پایان یافت.