مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، به نقل از سبلانه، حجت‌ الاسلام ولی نظرپور در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل و شهرهای دیگر این استان از ساعت 10 صبح از مقابل مساجد و میدان‌های اصلی شهر آغاز می شود و راهپیمایان پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی در میادین اصلی تجمع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سبلانه,

وی افزود: در شهر اردبیل آقایان از ایستگاه سرعین و خانم ها نیز از میدان شریعتی به سمت میدان مصلای این شهر حرکت می‌ کنند تا ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن،  با آرمانهای والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

,

به گفته نظرپور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فردا در جمع راهپیمایان اردبیلی در خصوص دستاورد های نهضت انقلاب اسلامی، تهدیدها و توطئه‌های دشمن سخنرانی خواهد کرد.

,

 برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، توزیع پرچم‌های رنگین و بادکنک‌های مختلف در بین کودکان و نوجوانان، توجه به تنوع رنگ‌های شاد و مسرت‌بخش در مسیرهای راهپیمایی، به اهتزاز درآمدن بزرگترین پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهپیمایی و برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی تجلی حضور برای ثبت بهترین خاطرات و جلوه‌هایی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌هایی است که در این یوم‌الله عزیز و گرانقدر تدارک دیده شده است.

,

به گزارش سبلانه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان اردبیل  همچنین با صدور بیانیه ای 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی استان تبریک گفته و آورده است: یکبار دیگر حضور میلیونی آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پیمان ناگسستنی ملت با انقلاب، رهبری و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود.

,

همچنین ادارات، نهادها و تشکل های مختلف استان با صدور بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند در راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوهی خواهند داشت.

,

ادارات کل آموزش و پرورش، دادگستری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ثبت احوال، امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، دامپزشکی، تامین اجتماعی، سپاه حضرت عباس (ع)، فرماندهی انتظامی، شرکت ارتباطات زیرساخت استان، خانه کارگر استان، و شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل از آمادگی خود برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خبر دادند.

,

انتهای پیام /

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مسیرهای راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن در این استان را اعلام کرد.