ایران خودرو تولید خود را افزایش داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  بر اساس آمار ایران خودرو، از ابتدای سال تا پایان روز هجدهم دی‌ماه 378هزار و 938 دستگاه انواع خودروی سواری از خط تولید عبور کرده و روانه بازار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران خودرو,

بیشترین تیراژ تولید متعلق به محصول پژو پارس است. این خودرو به تعداد 89 هزار و 657 دستگاه تولید شده است. محصول پژو 405 نیز با تعداد 89 هزار و 641 بیشترین تعداد تولید را به خود اختصاص داده است. پژو 206 نیز از دیگر محصولات پرطرفدار و جوان پسند ایران‌خودرو است که از ابتدای سال تاکنون به تعداد 80 هزار و 25 دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است. خودروی ملی سمند تعداد 64 هزار و 620 دستگاه و محصول تندر تعداد 14هزار و 986 دستگاه از کل تولیدات ایران‌خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

,

آریسان، خودروی جدید ساخت ایران‌خودرو نیز تعداد 13هزار و 431دستگاه از تولیدات ایران‌خودرو است. تولید خودروی دنا در سال جاری افزایش داشته و از ابتدای سال تاکنون تعداد 13هزار و 100دستگاه از آن به تولید رسیده است. رانا نیز دیگر محصول ایران‌خودرو است که از ابتدای سال تاکنون به تعداد 12هزار و 172 دستگاه تولید شده است. سوزوکی محصول شاسی‌بلند ایران‌خودرو به تعداد هزار و 40 دستگاه و سایر محصولات جدید به تعداد 266 دستگاه تولید شده است.

,

در ماه‌های پایانی سال، تولید در ایران‌خودرو با شتاب بیشتری ادامه دارد تا با نزدیک شدن به هدف تعیین شده، عرضه متناسب با تقاضای بازار باشد.

,

انتهای پیام/ن

]
گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی‌ماه به بیش از دو هزار و 100 دستگاه افزایش داد که نسبت به تولید روزانه ماه‌های گذشته نزدیک به دوبرابر افزایش داشته است.