برنامه اصلاح طلبان برای تبدیل روحانی به رئیس جمهور اسمی/فشار جدید برای گرفتن وزارت کشور
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا امروز شنبه دوازدهم مرداد ماه و روز آغاز دولت جدید در ایران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی است. وی پس از مراسم تنفیذ و تحلیف، کارش را در سمت رئیس جمهور یازدهم آغاز خواهد کرد. 

,  خبرنگار سیاسی, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اخبار موثق جکایت از آن دارد در این فرصت باقی مانده افراطیون اصلاحات و کارگزاران در صددند با معرفی یک عنصر همراه با خود برای پست وزارت کشور، صندلی استانداری‌ها، فرمانداری ها و بخشداری ها را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فتح کنند.

,

این عده حتی بعد از آنکه نام  رحمانی فضلی برای وزارت کشور مطرح شد، با وارد کردن فشار شدید بر روحانی  سعی می کنند وی را برای کنار گذاشتن رحمانی فضلی و گماردن عامل خود متقاعد کنند. دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی که در حال حاضر به عنوان رئیس کل دیوان محاسبات کشور فعالیت می‌کند در صدر لیست‌‌های ارائه شده برای رفتن به ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی است و نام او به عنوان مشهورترین فرد جریان اصولگرایی در لیست‌های منتشر شده در رسانه‌ها به چشم می‌خورد.
 

,
,

 گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که در واقع  اصحاب فتنه اصرار چندانی برای تسخیر پست معاون اولی ندارند و در توانمندی‌ آقای عارف بر فرض تصدی پست معاون اولی تردید جدی دارند و بر این باورند که ناتوانی عارف با توجه به عضویت اعلام شده ایشان در جبهه اصلاحات، برای این جبهه دردسرآفرین خواهد بود. بسیاری از شواهد و قرائن و سخنان برخی چهره های اصلاحات که از محافل خصوصیشان درز می کند و صحت این خبر را تائید می‌کند حاکی از آن است که اصحاب فتنه فلش حرکت خود را از تسخیر پست معاون اولی به تسخیر وزارت کشور و علوم تغییر جهت داده‌اند.

, پست معاون اولی ,
چندی قبل محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با سایت جماران از این پروژه پرده برداشت و گفت: وزیر کشور باید کسی باشد که توسعه سیاسی را قبول داشته و به تحزب باور داشته باشد و انتخابات را آزاد برگزار کند. من در بین اصولگرایان کسی را نمی‌شناسم که این صفت را داشته باشد!
, محمدرضا خاتمی,
 
,
مدتی است که غفلت از جریان ننگین فتنه 88 و پیاده نظام آن در فضای موجود زمینه را برای گستاخی و سعی در به صحنه آمدن مجدد و تطهیر کسانی که ضربات مهلکی را بر پیکره نظام و اسلام و اعتقادات مسلمان‌ها زدند فراهم کرده است. شواهد فراوانی در دست است که نشان می‌دهد اصحاب فتنه و مدعیان اصلاحات در پی مصادره ریاست‌جمهوری آقای روحانی هستند و این خیال شوم- که امید است خام نیز باشد- را از گذرگاه نفوذ عوامل خود به کابینه ایشان پی گرفته و با همه توان دنبال می‌کنند.
, فتنه 88 , فتنه 88 ,

مدعیان اصلاحات برای تصاحب چهار وزارتخانه اطلاعات، کشور، علوم و امور خارجه خیز برداشته‌اند ولی از آنجا که دورخیز آنها با هوشیاری آقای دکتر روحانی روبرو شده است، پروژه مصادره ریاست‌جمهوری آقای روحانی را روی سه وزارتخانه اطلاعات و کشور و علوم متمرکز کرده‌اند.
,
,
 
,
یکی دیگر از سردمداران جبهه اصلاحات که از عوامل نشان‌دار فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نیز هست، پا فراتر گذاشته و اعلام کرده است که اگر سه وزارتخانه اطلاعات و کشور و علوم را در اختیار داشته باشیم، روحانی از جایگاه ریاست‌جمهوری رسمی به یک رئیس‌جمهور اسمی تنزل می‌کند و در این حالت، ناکامی‌ها و شکست‌های احتمالی وی به حساب خودش نوشته می‌شود و در مقابل، زمینه‌سازی برای تثبیت موقعیت سیاسی و اجتماعی جبهه اصلاحات دستاوردی است که نصیب ما خواهد شد.
, یکی دیگر از سردمداران جبهه اصلاحات , فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88, سه وزارتخانه اطلاعات و کشور و علوم , رئیس‌جمهور اسمی ,
 
,
حتی در مراسم افطاری حامیان عارف، حاضران دلخوری خود را نسبت به معرفی اعضای کابینه دکتر روحانی ابراز داشتند و معتقد بودند زمانی که عارف از کاندیداتوری انصراف داد باید توافقنامه‌ای را با روحانی و خاتمی و هاشمی امضا می‌کردیم. پیروز این انتخابات هاشمی بود که با فشار آوردن روی خاتمی، عارف را مجبور به کناره‌گیری کردند و حالا هم بدون امتیاز دادن به وی، کابینه خود را چیده‌اند. ما باید قبل از کناره‌گیری عارف، حداقل معاون اولی و پنج وزارتخانه را می‌گرفتیم و بعد به نفع روحانی انصراف می‌دادیم.
,
 
,
نکته جالب اینکه روحانی حتی از محمد رضا عارف کاندیدایی که کنار رفتنش زمینه پیروزی روحانی را فراهم کردمشورت نگرفته و حتی از وی برنامه هایش را نخواسته است.
,
انتهای پیام/
,


 

,
]
یکی از سردمداران جریان اصلاحات گفته که اگر برخی وزارت خانه در اختیار ما قرار گیرد، روحانی از جایگاه ریاست‌جمهوری رسمی به یک رئیس‌جمهور اسمی تنزل می‌کند.