همزمان با جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) سایت مرکز آموزش قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ره به ری، دوشنبه بیست و هشتم دی ماه 94 مراسم جشن میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این مراسم با شکوه همزمان با شب ولادت آن امام همام ،با حضور زائران، عاشقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار شد.

,

 حجت الاسلام میرباقری در این مراسم سخنرانی کرده و به بیان فضایل و خصایص امام یازدهم پرداخت و علی علیان ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مدیحه سرائی کرد.

,

از دیگر برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در این روز، رونمایی از سایت مرکز آموزش قرآن کریم این آستان بود که با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری و جمعی از مسئولان، مدیران و پرسنل آستان، انجام شد.

,

سایت مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به منظور ارتقاء سطح آگاهی، دسترسی آسان به لینکها و فغالیت های مذهبی، ارتباط با اساتید مجرب و انعکاس فعالیت‌های قرآنی این آستان به نشانی quran.abdolazim.com افتتاح و آماده استفاده و بهره‌برداری است.

, quran.abdolazim.com,

در این سایت که امکان استفاده به دو روش حضوری و مجازی وجود دارد، محصولات تولیدی این آستان، آموزش قرآن کریم به همراه ترجمه کامل، نشر اخبار قرآنی، دسترسی به آثار نخبگان قرآنی و خدمات متنوع دیگری در این زمینه ارائه می شود. 

,

همچنین هر هفته مسابقات فرهنگی از طریق این سایت اجرا، و محافل قرآنی بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

,

سه شنبه بیست و نهم دی ماه مصادف با هشتم ربیع الثانی و میلاد یازدهمین پیشوای شیعیان، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر محمود تاری مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  به مولودی خوانی در مصلی شهرری خواهد پرداخت.

,

حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، در هشتم ربیع الثانی سال 232 هجری قمری در مدینه منوره متولد و در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری قمری توسط معتمد خلیفه ستمگر عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.

,

کنیه ایشان ابومحمد و القابشان زکی، صامت، فاضل و عسکری می باشد.

,

انتهای پیام/رض

,

 

]
جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) و رونمایی از سایت مرکز آموزش قرآن کریم توسط آیت الله ری شهری دوشنبه 28دی ماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، برگزار شد.