جمعی از پرسنل تیپ 281 زرهی مستقل بیستون با امام جمعه هرسین دیدار کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، فرمانده تیپ 281زرهی مستقل بیستون و جمعی از پرسنل همراه  در سومین روز از دهه مبارک فجر با امام جمعه شهرستان هرسین دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

امیر ملائی در این دیدار با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه به جهانیان اثبات شده است.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام باقری با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمات ارزنده سرلشکر سلیمی از فرماندهان مؤثر و متعهد ارتش که خدمات ایشان به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس و مشاور رهبری در امور نظامی که  همواره در تاریخ افتخارات کشور به یادگار خواهد ماندمطالبی را عنوان کردند.

,

 

,

وی همچنین  از تلاشهای امیر ملائی و همکاران در خصوص اجرای برنامه های  فرهنگی و دینی، رژ ه نظامیان در مناسبتهای مختلف ، بحث  مبارزه با مواد مخدر  و اثر گذاری این مجموعه و تعامل با ادارات شهرستان جزء نیروهای شاخص   در سطح استان تقدیر کرد. 

,

 

,

امام جمعه شهرستان در ادامه امنیت و اقتدار نظام اسلامی در دنیا کم نظیر است و امنیت و آرامش جمهوری اسلامی مرهون نیروهای نظامی و حافظان امنیت این کشور دانست.

,

 

,

حجت الاسلام باقری اظهار داشت یکی دیگر از افتخارات نیروهائی مسلح این است که در رأس آن رهبری شجاع و فرزانه و مقتدر وجود دارد.

,

 

,

وی در ادامه افزود: :بزرگداشت دهه فجر و حضور پرشور و گسترده در انتخابات ، ادای وظیفه آحاد ملت در راه اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

انتهای پیام/م

]
به مناسبت دهه فجر ، فرمانده و جمعی از نیروهای تیپ 281 زرهی مستقل بیستون با امام جمعه هرسین دیدار کردند.