مراسم رونمایی از مزار شهید شاخص سال ۹۴ در بهشت زهرا برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوزمراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و خانواده شهیده واعظی ، پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه در قطعه ۳۹ بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

 

,

 

,

 

,

مسئول برگزاری این مراسم و فرمانده بسیج خواهران باقرشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان(طیبه واعظی، ابراهیم جعفریان، مرتضی واعظی و فاطمه جعفریان) فردا پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در قطعه ۳۹ بهشت زهرا برگزار می شود.

, باقرشهرنیوز ,

ناصریان افزود: این مراسم با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ، خانم اصلانی مسئول جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین، خانواده آن شهیدان و مدیران و مسئولین شهری و بسیجیان منطقه برگزار و حضور برای آحاد مردم بلامانع است.

,

وی ادامه داد: همزمان با این مراسم ، افتتاح مجموعه ارمغان مادری (زندگینامه شهید طیبه واعظی) به همت حوزه بسیج خواهران شهدای گمنام باقرشهر  و با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)،ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) و شهرداری باقرشهر در کنار قبور مطهر شهدا کلید خواهد خورد.

,

گفتنی است ؛ شهید طیبه واعظی شهید شاخص سال ۹۴ در سال ۱۳۳۷ در یکی از روستاهای اصفهان متولد و در سال ۱۳۵۰ طیبه با پسر خاله مجاهدش ابراهیم جعفریان ازدواج کرد. در سال ۱۳۵۴ به علت تعقیب ساواک با اتفاق همسر و کودک شیرخواره اش زندگی مخفی را انتخاب نموده و  دوسال بعد ساواک ، طیبه، ابراهیم و پسرشان محمدمهدی را پس از چند روز شکنجه از تبریز به کمیته تهران منتقل می کنند و یک ماه تمام آنها را زیر سخت ترین شکنجه ها قرار می دهند و سرانجام در سوم خرداد ۵۶ زیر شکنجه به شهادت می رسند.

,

انتهای پیام/

]
مراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و خانواده شهیده واعظی در قطعه 39 بهشت زهرا(س) برگزار می شود.