روزگار آرام سرمربی اخراج رئال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ – یک ماه پیش و در چنین روزی رافا بنیتز از سرمربی گری در تیم رئال مادرید کنارگذاشته شد تا زین الدین زیدان فرانسوی جایگزین او شود. بنیتز در این مدت هیچ صحبت رسمی نداشته و به نظر می رسد ناراحتی اش را تنها با دوستان بسیار نزدیک اش در میان گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رافا بعد از دو سال و نیم کار ، این روزها نقش پدر خانواده اش را به خوبی ایفا می کند. او دخترانش را به مدرسه می برد و بعد از اتمام مدرسه دنبال شان می رود تا با هم نهار بخورند. او همچنین به بنیاد خیریه همسرش کمک می کند و سگ هایشان برای پیاده روی بیرون می برد. باقی روز را هم فوتبال تماشا می کند. او حداقل 20 بازی در هفته می بیند. بنیتز از اینکه از مادرید اخراج شد خوشحال نیست چرا که اعتقاد دارد باشگاه به او اعتماد نداشت.

,

اولین روز های بنیتز پس از اخراج وحشتناک بود. او تا 48 ساعت جواب هیچ کس یا تلفنی را نمی داد. بنیتز همچنین فرصتی برای وداع با بازیکنان تیمش پیدا نکرد و زمانی که برای جمع آوری وسایلش به والدبباس رفت، دفتر کارش توسط زیدان اشغال شده بود.

,

او معتقدست که تیمش می توانست در ادامه فصل به مسیراصلی بازگردد و به این خاطر که به او فرصت ادامه کارش داده نشد ناراحت است.

,

انتهای پیام/

]
مربی اسپانیایی پس از برکناری از هدایت کهکشانی ها روزهای آرام و ساکتی را درکنار خانواده اش سپری می کند. او در این مدت حتی یک صحبت رسمی هم انجام نداده است.