ملت ایران اجازه نخواهند داد تجربه تلخ مجلس ششم تکرار شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم همدلی و همزبانی نیروهای مسلح آذربایجان غربی، که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار می شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، ده سال رهبری فقیه بزرگوار، امام خمینی (ره) پایه ها را مستحکم کرد و پس از ایشان خلف صالحشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) در عرض این 27 سال با صلابت، قاطعیت، مدیریت و تدبر انقلاب را رهبری کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: در طول سال های پس از انقلاب همواره در مقابل کفار مقاوم و در مقابل خودی ها مهربان بوده ایم؛ تلاش ما استقامت در مقابل استکبار و از سوی دیگر تلاش برای فلسطین و سوریه و آزادی سرزمین های اشغالی از چنگال تکفیری های جنایت کار است.

,

امام جمعه تبریز افزود: ثبات هر چه بیشتر نظام و انقلاب در گروه اجرای کامل آیات قرآن کریم است و اگر تمامی آیات این معجزه الهی را مورد عمل قرار دهیم کشور گلستان می شویم.

,

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد کسانی که به دنبال دو قطبی سازی کشور هستند به هدف خود برسند و همه باید به دنبال حفظ وحدت و همدلی در جامعه باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروز جهان اسلام را دو خطر بزرگ تهدید می کند که حضرت اقا از آن به عنوان تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی یاد می فرمایند، کسانی که مزدور و دست پرورده آمریکا هستند و همه را تکفیر می کنند و در مقابل آن تشیع لندنی که سعی دارد افتراق و اختلاف ایجاد کند.

,

وی ادامه داد: امروز در آستانه دو امتحان بزرگ الهی هستیم، یکی 22 بهمن و دیگری انتخابات مهمی که در پیش است؛ راهپیمایی 22 بهمن باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود تا دنیا وفاداری ملت ایران را ببیند و بفهمد که این ملت پای آرمان های امام و رهبری ایستاده است.

,

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: دشمن برای انتخابات نیز روزشماری می کند و انتظار می کشد افرادی که خواسته های آمریکا را در سر دارند به مجلس راه پیدا کنند، لذا مردم باید به دنبال انتخاب اصلح و حضور مسلمان های مستحکم و استکبارستیز باشند.

,

وی افزود: حضور گسترده و هر چه با شکوه تر مردم در انتخابات الزامی است و تعداد آرایی که به صندوق ریخته می شود به همان تعداد تیر به سمت آمریکا شلیک می شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ملت ایران تجربه مجلس ششم را دارند و قطعا اجازه نخواهند داد آن تجربه تلخ تکرار شود و ملتی که دیدند در فتنه 88 دشمنان قصد براندازی داشتند در انتخابات پیش رو نیز همچون همیشه با بصیرت وارد خواهند شد.

,

انتهای پیام/م

]
آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: ملت ایران تجربه مجلس ششم را دارند و قطعا اجازه نخواهند داد آن تجربه تلخ تکرار شود و ملتی که دیدند در فتنه 88 دشمنان قصد براندازی داشتند در انتخابات پیش رو نیز همچون همیشه با بصیرت وارد خواهند شد.