ثبت 80 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, اظهار کرد: با آغاز فصل زمستان، قاچاق البسه و پوشاک خارجی به استان زنجان افزایش چشم گیری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ابراز کرد: در دی ماه و بهمن ماه تعداد 80 پرونده قاچاق کالا که عمدتا البسه بودند در شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ثبت شده است.

,

مدیرکل تعزیرات استان زنجان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی متهمان همه کالاهای مکشوفه قاچاق بوده و بر اساس آراء صادره متخلفان علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

اتوبوس حامل کالای قاچاق در زنجان متوقف شد

, اتوبوس حامل کالای قاچاق در زنجان متوقف شد,

وی از توقیف یک اتوبوس حامل قاچاق کالا در استان زنجان خبرداد.

,

ممیزی بیان کرد: دایره آگاهی شهرستان ایجرود، اتوبوس مسافربری متوقف و پس از بررسی‌های بعمل آمده کالاهای خارجی 2 هزار و 330 ثوب البسه و یک هزار و 152 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

,

وی خاطر نشان کرد: تعداد معتنابهی از انواع لوازم الکترونیکی از جمله قطعات کامپیوتر، کشف و ضبط شده است.

,

مدیرکل تعزیرات استان زنجان ابراز کرد: با استعلام از گمرک استان، ارزش ریالی کالاها بیش از 300 میلیون ریال اعلام و طبق گزارش کارشناس دانشگاه علوم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده قابلیت مصرف انسانی ندارد.

,

وی بیان کرد: پس از سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره، عامل قاچاق علاوه بر امحای لوازم آرایشی و بهداشتی و ضبط مابقی کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و با پیگیری شعبه مربوطه جریمه نقدی وصول و پرونده مختومه شد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات استان زنجان با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در راستا برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: 80 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان ثبت شده است.