کلنگ زنی احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "مطاف24"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در آیین کلنگ زنی پروژه دانشگاه ازاد اسلامی دیر گفت: پروژه احداث فاز اول ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال،عملیات اجرایی آن اغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "مطاف24"، ,

دکتر یوسف قیصری،با بیان اینکه مساحت فضای آموزشی و اداری این پروژه ۱۰۰۰ متر مربع می باشد،اظهار داشت:این پروژه ظرف کمتر ۲ سال به بهره برداری خواهد رسید.

,

قیصری با بیان اینکه، هدف دانشگاه آزاد اسلامی تنها اتمام این پروژه و پروژه های دیگر نیست، افزود: توسعه پایدار شهرستان، تربیت نیروهای متخصص، با کیفیت و با مهارت از اولویت های اصلی دانشگاه در شهرستان دیر خواهد بود.

,

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، از اجرای سامانه یکپارچه آموزشی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: باید بتوانیم از طریق شرکت های دانش بنیان، پارک های علم،فن آوری مراکز رشد دانشگاه را به یک دانشگاه کار آفرین تبدیل نماییم.

,

امام جمعه دیر در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گفت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است که ارزشهای انقلاب و نظام باید در دانشگاه ها تقویت شود.

,

حجه السلام سید علی حسینی با بیان اینکه تلاش باید در راه رضای خدا باشد، افزود:ساخت دانشگاه آزاد اسلامی در بندر دیر یکی از آرزوها و خواسته های مردم این شهرستان بود که با پیگیری های مسئولان، عملیات اجرایی ان آغاز شد و ان شاالله با راه اندازی این پروژه، مردم به یکی از ارزوهای خود خواهند رسید./ انتهای پیام

]
با حضور مسئولان شهرستان دیر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر،عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر کلنگ زده شد.