مردم کسانی را که می خواهند پای آمریکا را به کشور باز کنند به مجلس راه ندهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،  آیت الله محسن مجتهد شبستری در جشنواره گلباران با اشاره به برابری زنان و مردان در اسلام، اظهار داشت: در متون دینی و روایی تاکید فراوانی بر حفظ احترام و اهمیت جایگاه زن شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس زنان دوشادوش مردان در صحنه های مختلف حضور یافتند و امام بارها در سخنان خود به این نکته اشاره کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حضور زنان تبریز در نمازهای جمعه نسبت به شهرها و استان های دیگر کمتر می باشد و این درحالیست که نماز جمعه یک عمل عبادی سیاسی و اشرف همه نمازهاست و انتظار می رود خانم ها همچون دیگر صحنه ها در نماز جماعات نیز حضور گسترده داشته باشند

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه  محموله 14 جهیزیه امروز توسط زنان خیر جمع آوری شده است، اذعان داشت: شایسته است زنان در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به رزمندگان جبهه مقاومت همت نمایند که آنها و مردم سوریه از نظر معاش بسیار در مضیقه هستند و وضعیت اسفناکی دارند.

,

وی تصریح کرد: دشمن از مقاومت و جانفشانی ملت ایران در تهاجمات دشمن آگاه است چرا که تجربه های مهمی از صحنه هایی چون دفاع مقدس دارند و به این دلیل به کشورهای همسایه و بخصوص کشورهای اسلامی چشم دوخته و تروریست ها را جهت ایجاد ناامنی در آن کشور ها تحریک می کنند.

,

وی متذکر شد: ما باید در این قضیه احساس مسئولیت کنیم؛ البته تعداد شهدای جبهه مقاومت استان نشان از انجام وظیفه ی دینی ما در قبال مظلومان کشورهایی چون عراق و سوریه دارد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی 22 بهمن را امتحان الهی دانست و بیان کرد: ما دو امتحان الهی در پیش داریم که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات است لذا انتظار داریم زنان دیگران بخصوص افراد بی تفاوت را به حضور در راهپیمایی پیشرو ترغیب و تشویق کنند.

,

وی افزود: انتخابات پیشرو بسیار حساس و حایز اهمیت است که رهبر انقلاب نیز بارها اهمیت آن را بیان کرده اند.

,

وی در پایان تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه ماست و علاوه بر حضور گسترده باید سعی در انتخاب فرد اصلح و شایسته داشته باشیم تا افراد ولایتمدار و لایق به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند نه آنان که می خواهند آمریکا و نظام سلطه به کشور ما برگردد.

,

انتهای پیام/م

]
امام جمعه تبریز گفت: ما باید سعی در انتخاب فرد اصلح و شایسته داشته باشیم تا افراد ولایتمدار و کاردان به مجلس راه یابند نه آنان که می خواهند آمریکا و نظام سلطه به کشور ما برگردد.