رسانه‌های جهان از 22 بهمن چه می‌گویند؟ + تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نشریه "گاردین" در یکی از شماره های خود نوشت: مردم مصر با الگوبرداری از آموزه های انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی می توانند انقلاب شکوهمندی را تجربه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نشریه "گاردین" در یکی از شماره های خود نوشت: مردم مصر با الگوبرداری از آموزه های انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی می توانند انقلاب شکوهمندی را تجربه کنند.,
,
, ,
,
,
,

شبکه خبری "بی بی سی" نوشت: در ژانویه سال 1979 میلادی، شاه ایران را ترک کرد و هرگز بازنگشت. مجسمه های شاه در ایران تخریب شد.

, شبکه خبری "بی بی سی" نوشت: در ژانویه سال 1979 میلادی، شاه ایران را ترک کرد و هرگز بازنگشت. مجسمه های شاه در ایران تخریب شد.,
,
,
, ,
,
,

شبکه خبری "الجزیره" نوشت: انقلاب اسلامی سال ایران انقلابی عظیم بود که جهانیان را مبهوت خود کرد و متحدان جدیدی برای خود برگزید.

, شبکه خبری "الجزیره" نوشت: انقلاب اسلامی سال ایران انقلابی عظیم بود که جهانیان را مبهوت خود کرد و متحدان جدیدی برای خود برگزید.,
,
,

 
, ,
,
,

تارنمای "کریستین ساینس مانیتور" گزارش داد: تصویر گرفته شده در یک فوریه سال 1979 میلادی رهبر وقت انقلاب اسلامی ایران را به تصویر می کشد در حال بازگشت به ایران نشان می دهد.

, تارنمای "کریستین ساینس مانیتور" گزارش داد: تصویر گرفته شده در یک فوریه سال 1979 میلادی رهبر وقت انقلاب اسلامی ایران را به تصویر می کشد در حال بازگشت به ایران نشان می دهد.,
,
,
, ,
,
,

پایگاه خبری "دیلی تلگراف" نوشت: ایرانیان پس از بیش از سه دهه سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی خود را زنده می کنند.

, پایگاه خبری "دیلی تلگراف" نوشت: ایرانیان پس از بیش از سه دهه سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی خود را زنده می کنند.,
,
,
, ,
,
,

نشریه "فورن افرز" نوشت: "از شاه تا رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران؛ آنچه انقلاب اسلامی بر ملا کرد".

, نشریه "فورن افرز" نوشت: "از شاه تا رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران؛ آنچه انقلاب اسلامی بر ملا کرد".,
,
,
, ,
,
,

شبکه خبری "ای بی سی نیوز" با اشاره به تسخیر سفارت آمریکا موسوم به "لانه جاسوسی" در تهران، از اهمیت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی پس از گذشت سه دهه نوشت.

, شبکه خبری "ای بی سی نیوز" با اشاره به تسخیر سفارت آمریکا موسوم به "لانه جاسوسی" در تهران، از اهمیت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی پس از گذشت سه دهه نوشت.,
,
,



تارنمای "وال استریت ژورنال" نیز با بررسی شرایط کلی پیش از انقلاب، از اهمیت شکل گیری حکومتی دینی بر پایه دین مبین اسلام در ایران گفت.

, ,
,
,
,
تارنمای "وال استریت ژورنال" نیز با بررسی شرایط کلی پیش از انقلاب، از اهمیت شکل گیری حکومتی دینی بر پایه دین مبین اسلام در ایران گفت.

,
,
,
, ,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/]
با فرا رسیدن سی و هفتین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رسانه های جهان همواره از این واقعه مهم تاریخی به عنوان بزرگترین انقلاب قرن یاد می کنند.