ایستاده با دستهای وطن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل آسوبان، جشن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلام شده در شهرستان کوهدشت شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسوبان,

, ,

بنرهایی که شعار «ملت ما بیدار است» «مرگ بر آمریکا» بر روی آن حک شده و در دستان جمعیت و زیر باران به اهتزار درآمد.

,

, ,

خبرنگار آسوبان برای شنیدن حرف های مردم کوهدشت در راهپیمایی 22 بهمن به میان آنان آمده و با آن ها گفت و گو می کند.

,

, ,

یکی از شهروندان که دست پسر کوچکش را در دست گرفته است؛ گفت: در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنم، زیرا به انقلاب اسلامی مدیون هستیم. فرزند من، فرزند انقلاب است.

,

, ,

یک مادربزرگ به همراه نوه هایش به جشن انقلاب آمده است. یکی از نوه هایش؛ انقلاب را دستاورد اراده ی یک ملت توصیف می کند و خاطرنشان کرد: ما برای زنده نگه داشتن انقلاب، شهدای بیشماری را تقدیم کرده ایم.

,

, ,

وی با بیان اینکه شهدا، مایه ی عزت و آبروی ملت ما هستند؛ اظهار کرد: در 22 بهمن به خیابانها آمده ایم تا شور انقلابی خود را با همدیگر تقسیم کنیم.

,

, ,

محمد 15 سال دارد. پرچم «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را دست های کوچکش دارد. حسین به جمع همکلاسی هایش می رود. دست همدیگر را در دست می گیرند و یکصدا می گویند: امروز، روز انقلاب است.

,

, ,

جمعی از دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: ما هم آمده ایم تا بگوییم دانشجویان همیشه از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

,

این دانشجویان، پلاکاردهای «انقلاب ما، انفجار نور بود.» را زیر قطره های باران در دست می فشارند. برای آنها روز 22 بهمن، یک جشن ملی است.

,

, ,

حالا دانشجویان به میان جمعیت رفته اند. دست هایشان را گره کرد و همه با هم با صدای بلند می گویند: امروز، روز جشن انقلاب است. یکی از دانش آموزان دستهایش را به دلیل بیماری مادرزادی از دست داده است. با پرچمی که روی صورتش نقش بسته، می گوید: ما تا آخر ایستاده ایم.

,

, ,

مراد یکی از کسبه ی بازار کوهدشت است. او 4 فرزند بیکار دارد و می گوید: مردم همیشه نشان داده اند که پشت انقلاب را خالی نکرده اند؛ دولتمردان ما هم باید به فکر مردم باشند.

,

, ,

حالا شعارها بلندتر و دست ها به هم نزدیک تر شده است. راهپیمایان یک صدا می گویند: الله اکبر، الله اکبر. صدای الله اکبر و باران به هم آمیخته می شود.

,

, ,

راهپیمایان مسیرهای راهپیمایی را طی می کنند. مردم به جایگاه رسیده اند. آن ها فارغ از گرانی و تورم و بیکاری آمده اند تا بگویند همیشه در صحنه ی انقلاب حضور دارند.

,

, ,

حالا مردم ما در میان دلتنگی ها و دغدغه هایشان وفادار به انقلاب هستند و چه بسیار مادرانی که برای انقلاب فرزندان خود را به جبهه ها فرستادند تا مام میهن، سربلند بماند.

,

انتهای پیام/رض

]
جشن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه ۲۲ بهمن در مسیرهای اعلام شده در شهرستان کوهدشت شروع شد.