ضرورت توانمند سازی تشکل های تعاونی برای خروج از مشکلات کشاورزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیارم حاجی آباد، محمدرضا محمدزاده،عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در نشست مشترکی که با مدیر و روسای ستادی وادارات تعاون روستایی هرمزگان گفت:مشکل بخش کشاورزی عدم ساماندهی تشکل های تولیدی تعاونی مرتبط با بخش کشاورزی است که باید تقویت و حمایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد,

محمدزاده تصریح کرد: باید مجموعه های 10 هزار هکتاری مزارع کشاورزی تحت پوشش این تشکل های تولیدی تعاون روستایی قرار گرفته و کلیه ادوات و نهادهای کشاورزی کود، بذر و سم و همچنین بازاریابی و بازار رسانی از طریق همین تشکل ها انجام پذیرد.

,

عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان ما دراینجا به نقش و اهمیت تعاونی ها پی میبریم، افزود: البته ما اگر بخواهیم در عرصه های مختلف بازرگانی و بازاریابی حضور داشته باشیم باید از طریق ساختاری به غیر از ساختار دولتی جلو برویم.

,

وی با تاکید به افزایش خدمات کیفی شرکت ها خاطرنشان کرد: ما نباید به دنبال افزایش تعداد شرکت ها باشیم بلکه باید با برنامه ریزی و ساماندهی و هدفگذاری کیفیت کار شرکت هایی که میتوانند در بازار فعلی دوام داشته باشند بالا ببریم.

,

محمدزاده خواستار انتخاب هیئت مدیره و مدیرعاملی توانمند و امانتدار برای شرکت ها شد و افزود: پیگیری و برنامه ریزی مهمترین عمل برای موفقیت و انجام کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عضوهیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی بر نقش سازنده تشکل های توانمند و فعال در شبکه تعاون روستایی در توسعه کشاورزی پایدار و رونق تولیدات داخلی تاکید کرد .