کارگزاران تحت تاثیر اصلاح‌طلبان هستند/ کرباسچی تاثیر زیادی در لیست اصلاحات ندارد/ کارگزارنی‌ها در فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در محدودیت هستند
[

مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه لیست اصلاحات تشکیل شده از کاندیداهای حامی دولت و اصلاح‌طلبان است گفت: با وجود امکانات محدودی که راجع به کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی وجود دارد و بسیاری از آن‌ها رد یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند، می توان گفت وضعیت ما وضعیت خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این شرایط بهترین‌های اصلاحات را می‌توان همین کسانی دانست که در لیست اصلاحات معرفی شده‌اند.

,

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سوال که " باتوجه به اینکه اصلاح‌طلبان همواره با شعار مبارزه با فساد اقتصادی در صحنه حاضر بودند، چرا شخصی مثل کرباسچی که سابقه فساد مالی دارد باید در راس فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان حضور داشته باشد؟" اظهار داشت: کرباسچی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران مانند سایرین یک رای دارد، ضمن اینکه آقای کرباسچی تاثیر زیادی در جبهه اصلاحات ندارند.

,

محتشمی با بیان اینکه خاصیت حزب کارگزاران این است که نسبت به اصلاحات در حاشیه حرکت می‌کنند عنوان کرد: گرایش امروز دولت بیشتر به سمت افرادی است که تفکرات کارگزارانی داشته‌اند و عضو این حزب بوده‌اند.

,

وی با اشاره به لیست حزب اصلاحات در تهران گفت: کرباسچی تاثیر عمیقی در لیست اصلاحات ندارد و تعداد کاندیداهای متمایل به جریان کارگزاران در این لیست محدود است.

,

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: کارگزارانی‌ها نمی‌توانند سایر اعضای لیست اصلاحات را تحت تاثیر قرار دهند و به عبارت دیگر در تهیه فهرست انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی تحت تاثیر اصلاح‌طلبان بوده نه اینکه اصلاحات تحت تاثیر این حزب باشد.

,

انتهای پیام/نج

]
رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سوال که " باتوجه به اینکه اصلاح‌طلبان همواره با شعار مبارزه با فساد اقتصادی در صحنه حاضر بودند، چرا شخصی مثل کرباسچی که سابقه فساد مالی دارد باید در راس فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان حضور داشته باشد؟" گفت: آقای کرباسچی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران مانند سایرین یک رای دارد، ضمن اینکه آقای کرباسچی تاثیرگذاری زیادی در جبهه اصلاحات ندارند.